۱۱.۵ میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه‌وبویراحمد پرداخت شد
کد خبر: 3938438
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

۱۱.۵ میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه‌وبویراحمد پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال صدقه از ابتدای امسال تاکنون در این استان از سوی مردم و نیکوکاران پرداخت شده است.

۱۱.۵ میلیارد ریال صدقه در کهگیلویه‌وبویراحمد پرداخت شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: صدقه‌های پرداختی از سوی مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌هایی از جمله تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی، تهیه اقلام ضروری و ساخت مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هزینه می شود.
وی افزود: درخواست می‌شود که مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت در برنامه‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یاریگر هر چه بیشتر نیازمندان زیر پوشش این نهاد حمایتی به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا باشند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک روش آسان برای پرداخت صدقه از سوی مردم و نیکوکاران این استان شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه است.
مبشری عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری صدقه‌های خانگی از طریق سیستم الکترونیکی است.
وی ابراز کرد: بر همین اساس ۳۰ دستگاه کارت خوان با قابلیت اتصال به شبکه‌های شتاب و سنا در اختیار نیروهای انسانی تخلیه گر صندوق‌های صدقات خانگی کهگیلویه و بویراحمد قرار می‌گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در این روش نیروهای انسانی تخلیه گر صندوق‌های صدقات خانگی استان با مراجعه به درب منازل مشترکان وجه موجود در صندوق‌ها را خالی کرده و پس از شمارش وجه معادل آن را از طریق کارت بانکی به حساب صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واریز می کنند.
مبشری یادآور شد: هدف از اجرای این روش در کهگیلویه و بویراحمد شفاف سازی هر چه بیشتر در مورد نحوه پرداخت و هزینه شدن صدقه‌ها و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

انتهای پیام
captcha