زیارت مزار شهید گمنام در مقبرة‌الشهدای میدان امام حسین(ع)
کد خبر: 3945361
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
هم‌زمان با ایام فاطمیه(س) و شهادت سردار دل‌ها صورت گرفت؛

زیارت مزار شهید گمنام در مقبرة‌الشهدای میدان امام حسین(ع)

پیکر مطهر شهید گمنام، محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده، پس از 35 سال شناسایی و به چشم‌انتظاری مادر صبورش پایان داده شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، پیکر مطهر شهید محمدحسین لطفی بهادرانی‌زاده، فرزند رضاقلی که در سال ۹۲ به عنوان شهید گمنام در میدان امام حسین(ع) به خاک سپرده شده بود، پس از گذشت 35 سال از زمان شهادت و هفت سال از خاکسپاری، احراز هویت و شناسایی شد.

براساس این گزارش، به همین مناسبت، هم‌زمان با ایام فاطمیه(س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها، مراسم زیارت و استقبال از خانواده شهید با حضور علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه 12، برخی مسئولان لشگری و کشوری و مدیران شهری منطقه و با همراهی جمعی از شهروندان، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی در مقبرةالشهدای میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

در این مراسم، مادر شهید که یک فرزند شهید و مفقودالاثر دیگر نیز به نام علی دارد، طی سخنانی با لسان خود از مسئولان شهری و کشوری و مردمی که با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا، برای زیارت و حضور در مراسم آمده بودند، قدردانی کرد و گفت: من پنج فرزند دارم که دو تای آن‌ها به نام محمدحسین و علی به شهادت رسیده‌اند. فرزند دیگرم علی، اکنون 14 سال است که مفقودالاثر است و اگر لازم باشد، حاضرم سه فرزند دیگر خود را نیز برای انقلاب و مردم بدهم تا کشور اسلامی‌مان سرافزار و سربلند باشد.

این مراسم با مداحی حامد خمسه، مداح اهل بیت(ع) ادامه یافت و در پایان نیز مردم به قرائت زیارت برای شهدا پرداختند. شهید لطفی، یکم مردادماه ۱۳۴۸ متولد و در اسفند ۱۳۶۴ به مقام شهادت نائل شد.

انتهای پیام
captcha