انتشار تقویم محتوایی خانه قرآن منطقه 7 تهران
کد خبر: 3947061
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

انتشار تقویم محتوایی خانه قرآن منطقه 7 تهران

صفحه خانه قرآن منطقه ۷ تهران در اینستاگرام با بارگذاری پست و تولید محتوای متناسب با عناوین هر روز هفته، به‌روزرسانی می‌شود.

تقویم محتوایی خانه قرآن منطقه 7 تهران در اینستاگراممنصوره احمدی، مدیر خانه قرآن منطقه ۷ تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به دوره‌های این مرکز در ایام کرونا گفت: با توجه به شیوع کرونا، دوره‌های آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، حفظ و مفاهیم و تجوید قرآن در سطوح مختلف و در کنار سایر کلاس‌های هنری و آموزش زبان انگلیسی در پیام‌رسان‌ واتساپ در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: در فصل پاییز، 200 قرآن‌آموز با برنامه‌های خانه قرآن همراه بودند. همچنین کلاس‌های مهد قرآن ویژه مقطع پیش از دبستان با حضور 10 نوآموز دختر و پسر به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است. برنامه‌های مناسبتی نیز به صورت مجازی و در قالب انتشار فتوکلیپ، کلیپ، موشن‌گرافی، آیه و حدیث‌گرافی و ... انجام شد.

احمدی با اشاره به صفحه خانه قرآن منطقه 7 به نشانی khqoran7@ اظهار کرد: همچنین در این صفحه در نظر داریم تا هر روز بر روی یک عنوان کار کنیم. شنبه‌ها «حدیث بندگی» با محوریت ساخت کلیپ درباره احادیث و سخنان بزرگان با موضوعاتی چون حسد، نفرت، دروغگویی و خشم، یکشنبه‌ها «همراه با نهج‌البلاغه» تفسیر و ترجمه بخشی از حکمت‌ها، خطب و نامه‌های نهج‌البلاغه با تدریس معصومه میرزازاده، دوشنبه‌ها «صحیفه سجادیه» با محوریت آشنایی با رساله حقوقی امام سجاد(ع)، از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر خانه قرآن منطقه 7 شهر تهران، ادامه داد: صفحه خانه قرآن، سه‌شنبه‌ها محتوایی با عنوان «دعا از منظر قرآن»؛ چهارشنبه‌ها «برنامه شهروند خوب»؛ پیرامون احترام به حقوق دیگران؛ «پنجشنبه‎های شهدایی» معرفی شهدای محله و منطقه 7 شامل بخشی از وصیت‌نامه و بیان خاطرات و معرفی اجمالی آنها و «جمعه‌های انتظار» با محوریت محتوای مهدویت و انتظار را در اختیار دنبال‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

یادآور می‌شود، خانه قرآن منطقه ۷ تهران در انتهای خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شریعتی، داخل بوستان شهید آوینی قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۸۸۴۲۴۴۲۲-۸۸۴۱۳۵۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha