خانواده‌های قرآنیان ناجای فارس در تكاپوی رقابت
کد خبر: 3947251
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

خانواده‌های قرآنیان ناجای فارس در تكاپوی رقابت

مرحله استانی نخستین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان و بازنشستگان نیروی انتظامی در استان فارس از صبح امروز در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله استانی نخستین دوره مسابقات قرآن خانواده‌های كاركنان و بازنشستگان نیروی انتظامی در استان فارس از صبح امروز، 23 دی‌ در محل فرماندهی ناجا استان فارس در شیراز آغاز شد كه این مسابقات به‌ مدت دو روز ادامه دارد.

مهدی چیت‌ساز، رئیس اداره فرهنگی خانواده کارکنان نیروی انتظامی فارس در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایكنا گفت: این مسابقات در دو بخش همسران و فرزندان دختر و پسر و همچنین بخش فرزندان هم در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود که رشته‌های مسابقات برای هرکدام از بخش‌ها متفاوت است.

وی بیان كرد: این مسابقات در رشته قرائت تحقیق ویژه فرزندان ذکور، قرائت ترتیل ویژه همسران و فرزندان، اذان ویژه فرزندان ذکور و حفظ یک، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن ویژه همسران و فرزندان کارکنان برگزار می‌شود.

چیت‌ساز با بیان اینكه در این مسابقات 7 داور كه 4 داور خانم و 3 داور آقا هستند، حضور دارند، گفت: مسابقات خانواده‌های كاركنان شیراز در تمام رشته‌ها از صبح امروز تا ظهر در محل فرماندهی انتظامی فارس برگزار می‌شود و از ساعت 14 تا 17:30 عصر امروز هم مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و اذان شهرستان‌ها به‌صورت تلفنی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی خانواده کارکنان نیروی انتظامی فارس اظهار كرد: صبح و بعدازظهر فردا هم به مسابقات رشته‌های حفظ شهرستان‌ها اختصاص دارد كه همگی به‌صورت ویدئوكنفرانس و با حضور ناظران ناجا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینكه این مسابقات ویژه خانواده‌های تمام كاركنان ناجا استان فارس از جمله مركز شهید دستغیب جهرم و یگان ویژه برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات مرحله اختتامیه ندارد و نتایج آن هم تا هفته آینده اعلام خواهیم كرد.

چیت‌ساز اظهار كرد: مرحله مقدماتی یا شهرستانی این مسابقات در ایام هفته ناجا با رقابت ۵۰۶ نفر از خانواده‌های کارکنان ناجا در سطح استان برگزار شد که ۲۲۶ نفر از آنان به مرحله استانی راه پیدا کردند.

رئیس اداره فرهنگی خانواده کارکنان نیروی انتظامی فارس با تصریح اینکه برگزیدگان این مرحله به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند، گفت: مرحله منطقه‌ای این مسابقات در روز ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) در شیراز برگزار می‌شود که در این مرحله میزبان متسابقان استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر هم هستیم ضمن اینکه این مسابقات مرحله کشوری ندارد و در مرحله منطقه‌ای متوقف می‌شود.

انتهای پیام
captcha