ریزش شدید قرآن‌آموزان در مؤسسه مصباح یاسوج
کد خبر: 3947906
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

ریزش شدید قرآن‌آموزان در مؤسسه مصباح یاسوج

مدیر مؤسسه قرآنی مصباح یاسوج از ریزش شدید قرآن‌آموزان در این مؤسسه به علت بیماری کرونا خبر داد.

ریزش شدید قرآن‌آموزان در مؤسسه مصباح یاسوج

فاطمه سادات رضوی، مدیر مؤسسه قرآنی مصباح یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: محتوای قرآن باید سیره عملی و سبک زندگی باشد تا بشر راه سعادت را بهتر بپیماید.
وی افزود: در جامعه اسلامی باید تکیه‌گاهمان قرآن و آموزه‌های بی‌نظیر آن باشد و با اشتیاق به سمت این آموزه‌ها برویم تا با نور معنویت به سعادت اخروی و دنیوی دست یابیم.
مدیر مؤسسه قرآنی مصباح یاسوج اضافه کرد: قرآن کلام خدا و متعلق به همه بشریت است و دوری از آن چیزی جز خسران برای بشریت ندارد چون قرآن به تمام معنا نور است و راهنما.
رضوی با اشاره به اینکه در جامعه کنونی قرآن خوان زیاد است اما عامل به قرآن کم، بیان کرد: این عامل باعث شده قرآن مهجور بماند.
وی با انتقاد از مجوزهایی که به برخی از مؤسسات قرآنی داده شده، تصریح کرد: متاسفانه به برخی مؤسسات مجوز فعالیت از سوی نهادهای متولی قرآن داده شده که کمتر در حیطه قرآن وارد بوده اند.
مدیر مؤسسه قرآنی مصباح یاسوج ابراز کرد: بیماری کرونا سبب افت شدید فعالیت‌های قرآنی شده و در این زمینه با کمبود شدید امکانات فضای مجازی روبرو هستیم که نیازمند همکاری نهادهای متولی قرآن و سایر نهادها هستیم.
رضوی در پایان یادآور شد: قرآن آنچنان جایگاهی بزرگ دارد که هیچ زبانی توانایی وصف آن را ندارد به جز ائمه و معصومین، ضمن اینکه شناخت مردم نیز با توجه به کمبود سطح مطالعات قرآنی بسیار ناچیز است که باید برای این مهم نیز چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام
captcha