۳۹ باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته شد
کد خبر: 3948212
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

۳۹ باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته شد

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۹ باب مدرسه با هزینه ۹۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی خیران مدرسه‌ ساز در این استان ساخته شده است.

۳۹ باب مدرسه از سوی خیران مدرسه ساز در کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، سهراب بنام، مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 دی‌ماه اظهار کرد: ۱۸ باب مدرسه نیز از سوی خیران و با مشارکت دولت در آینده‌ای نزدیک در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌‌برداری می ‌رسد.
وی افزود: پویش ملی «من مادرم و بچه‌‌های ایران فرزندان من» با همکاری مجمع خیران مدرسه ساز کشور به زودی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌ها اجرا می‌شود.
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای هر چه مطلوب‌تر این پویش ملی در این استان نیازمند همکاری همه جانبه مردم و رسانه‌های ارتباط جمعی استان است.
بنام عنوان کرد: این همکاری مردم و رسانه‌های ارتباط جمعی استان برای کمک به توسعه نظام آموزشی و افزایش میزان مشارکت نیکوکاران خواهد بود.
وی ابراز کرد: مردم و نیکوکاران کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به پایگاه اینترنتی آجر به آجر یا شماره‌گیری کد دستوری #۶۶۹۹*۶۶۵۵* با گوشی تلفن همراه خود می‌توانند در طرح ملی ساخت مدرسه و کمک به مجمع خیران مدرسه ساز کشور و استان مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha