یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت برگزار شد
کد خبر: 3948327
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت برگزار شد

به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت در روستای چیر برگزار شد.

یادواره ۴۹ شهید حومه غربی دهدشت برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت روز گذشته، 28 دی‌ماه در یادواره شهدای حومه غربی این شهر، اظهار کرد: شهادت پایان زندگی نیست بلکه آغاز حیات است.
وی با بیان اینکه یکی از رزق‌های شهادت شفاعت است که نصیب آنها شده، افزود: شهادت باختن و از دست دادن نیست بلکه یافتن و به دست آوردن است.
امام جمعه دهدشت اضافه کرد: کشته شدن زمانی ارزشمند است که برای خدا باشد، بسیار بودند انسان‌هایی که کشته شدند اما در راه باطل.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه غالب وصیتنامه‌های شهدا در خصوص پایبند ماندن به ولایت بود، تصریح کرد: ما باید همانند شهدا در هر شرایطی مدافع ولایت باشیم.
وی عنوان کرد: اگر امروز در جامعه دچار بحران هستیم و سختی های اقتصادی فراوان هست علت این است که به فرمایشات ولی زمان توجه نمی‌شود.
امام جمعه دهدشت بیان کرد: در انقلاب خیلی از افراد یار غار امام راحل بودند، الان نگاه کنید عاقبت آقازاده‌هایشان به کجا رسید، اینها همه اثر بی بصیرتی است، اگر خواص حواس‌شان نباشد و در مسیر دشمن بازی کنند بصیرت خود را از دست خواهند داد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ابراز کرد: در مذاکرات چندین ساله مشمئز کننده و بی‌خاصیت برجام، به شروط‌های مقام معظم رهبری توجه نکردند که این‌ها نشان از بی‌بصیرتی بود و کار به جایی رسید که آقا فرمود خسارت محض برجام.
وی با بیان اینکه در مواقع خطر باید گوش به فرمان ولی زمان خود باشیم، گفت: امام راحل با یک صحبت چند دقیقه‌ای تکلیف را مشخص میکردند و جوانان گوش به فرمان او بودند و در دفاع از نظام انقلاب جان خود را فدا کردند و بعد از این همه سال حتی پلاکی از برخی شهدا به خانواده‌شان نرسیده است.
امام جمعه دهدشت یاداور شد: مشکلات و فشارهای جامعه امروزی ناشی از بی‌توجهی مسئولان به منویات شهدا و امامان است، ارواح مطهر شهدا بر دل‌ها حکومت می‌کنند، امروز تنها راه و مسیر موفقیت که ما را به عزت می‌رساند توجه به آرمان‌های شهداست.

انتهای پیام
captcha