راه‌یابی اثر هنرمند کهگیلویه‌ و بویراحمد به جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر
کد خبر: 3948769
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

راه‌یابی اثر هنرمند کهگیلویه‌ و بویراحمد به جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اثر نقاشی عبدالرسول شریفی هنرمند این استان توانست به بخش نهایی سیزدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر راه یابد.

اثر هنرمند کهگیلویه‌وبویراحمدی به جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر راه یافت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌ و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، محمدشریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 دی‌ اظهار کرد: یک هزار و ۹۸۰ اثر از ۸۳۹ هنرمند مرد و زن سراسر کشور به بخش نقاشی این جشنواره ملی ارسال شد.

وی افزود: پس از ارزیابی‌های لازم از سوی اعضای هیئت داوران ۱۵۶ اثر برای رقابت در بخش نهایی این جشنواره ملی انتخاب و معرفی شد.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: اثر نقاشی «معراج پیامبر (ص)» از عبدالرسول شریفی هنرمند استان جزو آثار راه یافته به بخش نهایی این جشنواره ملی است.  تولید این اثر نقاشی با الهام از واقعه معراج پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) بوده است.

وی ابراز کرد: این اثر نقاشی با تکنیک آکرولیک و در ابعاد ۱۱۰ در ۷۰ سانتیمتر به منظور ارج نهادن به جایگاه والای نبی مکرم اسلام(ص) و مقابله با اهانت‌های جراید غربی به شخصیت آن حضرت تولید شده است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سیزدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در مرکز فرهنگی ـ هنری «صبا» واقع در تهران برگزار ‌می‌‌شود.

انتهای پیام
captcha