نبود تسهیلات مناسب؛ نقطه ضعف متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار خانگی
کد خبر: 3949204
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

نبود تسهیلات مناسب؛ نقطه ضعف متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار خانگی

بخشدار مرکزی بویراحمد گفت: عدم دریافت مناسب تسهیلات نقطه ضعف متقاضیان راه اندازی کسب و کار خانگی است.

نبود تسهیلات مناسب؛ نقطه ضعف متقاضیان راه‌اندازی کسب و کار خانگی

احمد احمدی‌کیش، بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دین مبین اسلام بر اشتغال در جامعه اسلامی و دینی بیشتر از سایر ادیان تاکید داشته؛ چراکه اشتغال و شغل در ابعاد مختلف سبب توسعه و پیشرفت هر جامعه ای خواهد گردید و توسعه جامعه در سطوح مختلف بدین وسیله و با کار و تلاش محقق می‌شود.
وی افزود: بازاریابی، اعطای تسهیلات و نظارت دقیق در توسعه مشاغل خانگی مؤثر است و باید قوانینی که باعث سردرگمی و مانع مشاغل خانگی هستند را متولیان اشتغال اصلاح کنند.
بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد در ادامه اضافه کرد: اعطای تسهیلات بانکی،ِ آموزش و توانمندسازی افراد، ایجاد شبکه کسب و کار، توجه به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی می‌توانند به توسعه مشاغل خانگی در سطح این شهرستان و حتی کشور کمک کنند.
احمدی‌کیش عدم دریافت مناسب تسهیلات و عدم ایجاد شغل و کسب کار مناسب را از نقاط مهم ضعف متقاضیان راه اندازی کسب و کار خانگی اعلام کرد.
وی بازاریابی، تسهیلات با نرخ بالای بهره بانکی و کمی آموزش کارآفرینان را ازعوامل مهم مشکلات مشاغل خانگی برشمرد و تصریح کرد: برای توسعه اشتغال باید به این موارد توجه جدی شود.
بخشدار مرکزی بویراحمد ابراز کرد: علاوه بر آقایان، بانوان نیز بخش عظیمی از جامعه هستند که باید به این جمعیت توجه جدی شود و بسته بندی محصولات زراعی، باغی، تولیدی و دوخت لباس باید برای این زنان و اشتغال آنان مورد توجه قرار گیرد.
احمدی‌کیش یادآور شد: در این شهرستان توسعه دام و طیور، گیاهان دارویی، قارچ و زنبورداری باید مورد توجه واقع شود.
وی بیان کرد: اشتغال یعنی توسعه و تنها راه توسعه توکل به خدا و ایجاد اشتغال برای افراد جامعه است.

انتهای پیام
captcha