برگزاری مسابقه کتابخوانی «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب»
کد خبر: 3949206
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب»

رئیس ارشاد اسلامی باشت از برگزاری مسابقه کتابخوانی مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سید علی حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت روز گذشته، سوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت دهه فجر در شهرستان باشت برگزار می‌شود، ضمن اینکه منبع این مسابقه، کتاب مبانی قرآنی گام دوم انقلاب اسلامی تالیف محسن قرائتی است.
وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب و پرسشنامه را از پایگاه اینترنتی صدای باشت دانلود کنند و پاسخ‌ها را به ترتیب به صورت حروف الفبا و به ترتیب سؤالات به صورت پیوسته به شماره ۰۹۱۷۶۶۱۴۸۰۰ ارسال کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با بیان اینکه در پایان به قید قرعه به ۴۰ تن از برندگان هدایای نقدی، اعطا می‌شود، تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی از سری ویژه برنامه‌هایی است که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب به صورت استانی از دوم بهمن آغاز و تا ۱۵ بهمن ۹۹ مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) ادامه دارد.
حسینی یادآور شد: برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی ازسوی دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدارک دیده شده است که در گستره شهرستاتی و استانی به مرحله‌ اجرا می‌رسند.

انتهای پیام
captcha