جانشین گردان تخریب پا به نمایشگاه گذاشت
کد خبر: 3949279
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

جانشین گردان تخریب پا به نمایشگاه گذاشت

کتاب زندگینامه سردار شهید حاج محسن دین‌شعاری، جانشین گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) به همت انتشارات شهید کاظمی روانه به نمایشگاه مجازی کتاب تهران رسید.

جانشین گردان تخریب به نمایشگاه کتاب رسیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات شهید کاظمی؛ همزمان با نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب «لبخندی به معبر آسمان» با موضوع زندگی سردار شهید حاج محسن دین‌شعاری، جانشین گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) به همت انتشارات شهید کاظمی چاپ و منتشر شد.

شهید حاج محسن دین‌شعاری اول مردادماه ۱۳۳۸ در تبریز به دنیا آمد و ۲۸ سال و ۱۵ روز بعد، در ۱۵ مردادماه ۱۳۶۶ مصادف با عید قربان در ارتفاعات دوپازا (سردشت) به شهادت رسید. این کتاب شامل خاطراتی از این شهید است که برادران و همرزمانش بیان کرده‌اند.

این کتاب به همت گروه تحقیقاتی فتح‌الفتوح تدوین و تنظیم شده و انتشارات شهید کاظمی آن را در هفت فصل و ۲۴۰ صفحه در قطع رقعی روانه بازار نشر کرده است.

علاقمندان می‌توانند این کتاب را با ۲۰ درصد تخفیف و با ارسال رایگان تا ۶ بهمن ماه از غرفه مجازی انتشارات شهید کاظمی در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خریداری کنند.

انتهای پیام
captcha