برپایی کارگاه مجازی استعدادیابی ویژه فرزندان قرآنیان
کد خبر: 3949508
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

برپایی کارگاه مجازی استعدادیابی ویژه فرزندان قرآنیان

کارگاه مجازی گردهمایی استعدادیابی استعدادهای مهارتی ویژه فرزندان قرآنیان از سوی اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کارگاه مجازی گردهمایی استعدادیابی استعدادهای مهارتی ویژه فرزندان قرآنیان به‌صورت رایگان و آنلاین از سوی اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان برگزار می‌شود.

تاکنون اسامی 30 نفر برای شرکت در این کارگاه ارسال شده است، برای اسامی که مؤسسات قرآنی ارسال کرده‌اند معرفی‌نامه برای شرکت در دوره صادر می‌شود.

این دوره اواسط بهمن‌ماه برپا می‌شود که موضوع آن معرفی روش‌های شناخت استعدادهای مهارتی و شغلی فرزندان خانواده‌های قرآنیان و ویژه نوجوانان 13 تا 18 سال است.

همچنین در خبر دیگری از اتحادیه، 13 مرکز قرآنی عضو اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان به منظور اهدای جوایز به قرآنیان خود در مسابقاتی که برگزار می‌کنند، مشمول دریافت بن هدیه شدند.

افرادی که تمایل به استفاده از این بن هدایا داشته و عضو اتحادیه نیز بوده‌اند، خود را به اتحادیه معرفی کرده‌اند و از طرف مؤسسه هفت آسمان برای آن‌ها بن هدیه صادر شده و می‌توانند محصولات فرهنگی و هدایای مورد نیاز قرآن‌آموزان را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha