نیروی دریایی ارتش، بازوی توانمند انقلاب است
کد خبر: 3949550
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

نیروی دریایی ارتش، بازوی توانمند انقلاب است

استاندار هرمزگان گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی توانمند نظام و انقلاب است و تلاش داریم بهتر و بیشتر از امکانات این نیرو در استان هرمزگان استفاده کنیم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی منطقه یکم امامت نداجا، فریدون همتی، استاندار هرمزگان، صبح امروز، 5 بهمن‌ماه، در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در هرمزگان در منطقه یکم امامت نداجا، اظهار کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی توانمند نظام و انقلاب است و تلاش داریم بهتر و بیشتر از امکانات این نیرو در استان هرمزگان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز قدرت بازدارندگی که در معنای واقعی آن در کشور وجود دارد، حاصل تلاش دو بال ارتش و سپاه است، تصریح کرد: نیروی دریایی از دیرباز منشأ خدمات زیادی برای استان و کشور بوده و نیروی دریایی راهبردی بازوی توانمند نظام و انقلاب است.

احداث نقاهتگاه‌های ۱۰۰ تختخوابی در بندرعباس با همت نداجا

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری، ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان نیز در این دیدار بیان کرد: کمک به سیل‌زدگان سراسر کشور از جمله استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، ریشه‌کنی فلج اطفال، مهار آتش‌سوزی جنگل‌های گلستان و کهگیلویه، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان زلزله‌های شهرهای رودبار و منجیل در استان گیلان، زنجان، شهرستان‌های بم، زرند، قائنات و کرمان و زلزله غرب کرمانشاه در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین و روستاهای اطراف آن، کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در فروردین ۹۸ و ورود همه‌جانبه برای مقابله با ویروس کرونا و همچنین برگزاری رزمایش‌های گسترده نظامی، نمونه‌هایی از خدمات اجتماعی و مردمی ارتش جمهوری اسلامی در مواقع حساس و بحرانی است.

وی افزود: سهم هرمزگان در این یاری‌ها، کمک‌ها و امدادرسانی‌ها، احداث نقاهتگاه‌های ۱۰۰ تختخوابی کرونایی در بندرعباس و تقدیم آن به شهدای مدافع سلامت است. اختصاص میدانی با عنوان شهدای دریایی و ساخت ماکت ناوشکن‌های ساخت داخل و نصب در میادین سطح شهر بندرعباس نیز از موارد همکاری است که در امر زیباسازی شهری مطلوب خواهند بود.

تغییر نگاه مسئولان دولتی به نیروهای مسلح گامی حیاتی است

امیر دریادار دوم جعفر تذکر، فرمانده منطقه یکم امامت نداجا نیز در این دیدار با اشاره به رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی در زمان جنگ تحمیلی، گفت: مجاهدت‌های امروز نداجا همسو و همراه با مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: همچنین دریانوردی طولانی‌مدت در آب‌های آزاد در راستای حفظ منافع ملی با اسکورت نفت‌کش‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار با اهمیت بوده و تغییر نگاه مسئولان دولتی به نیروهای مسلح یک گام مهم و حیاتی است.

تنها دغدغه کارکنان ارتش باید مسائل نظامی و امنیتی باشند

حجت‌الاسلام حمید بهارلو، هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان، نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت‌های خاموش ارتش در عرصه‌های گوناگون، اظهار کرد: کارکنان این سازمان سرنوشت‌ساز در عرصه‌های جهادی، دفاعی و بحرانی، با غیرت، قانع و کم‌توقع هستند و با حمایت مسئولین دولتی و فرماندهان، تنها باید دغدغه‌های نظامی و امنیتی داشته باشند.

وی بیان کرد: استفاده از خدمات فرهنگی استانی با مساعدت مسئولین شهری، کمک به بازسازی زیرساخت‌های کتابخانه‌ای، اماکن فرهنگی و کوی‌های سازمانی ارتش در استان هرمزگان و اختصاص میدان جهت ایجاد یادمان شهدای نیروی دریایی ارتش از جمله خواسته‌های ما از مسئولین استانی و شهری است.

یادآور می‌شود؛ در این دیدار ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان و فرمانده قرارگاه مقدم جنوب نیروی دریایی ارتش، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا، فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش، فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیروی هوایی ارتش، فرمانده قرارگاه جنوب شرق پدافند هوایی شهدای خلیج‌فارس ارتش، حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha