قرآنیان درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج حمایت می‌شوند
کد خبر: 3949551
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶

قرآنیان درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج حمایت می‌شوند

طبق قرارداد همکاری بین اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان با کانون حمد، قرآنیانی که درگیر بیماری‌های صعب‌العلاج هستند از حمایت‌های خاص برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایکنا، قرارداد همکاری بین اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان با مؤسسه مردم‌نهاد «حمد» (کانون حمایت و مراقبت از بیماران صعب‌العلاج ایرانیان) منعقد شد.

فعالیت کانون حمد متمرکز بر حمایت از افرادی است که 12 بیماری صعب‌العلاج شامل سرطان، دیابت پیشرفته، ایدز، نارسایی مزمن کلیه، نارسایی پیشرفته قلبی، نارسایی پیشرفته تنفسی، ام اس، بیماری روحی و روانی، ضایعات نخاعی، آلزایمر، سکته مغزی و صدمات شدید مغزی، مشکلات گوارشی و کبدی، دارند.

بناست این کانون جلسات آموزشی، تأمین فضا، ارسال امکانات و شرایط مطلوب آموزش و سخنرانان، پذیرش بیماران و افراد واجد شرایط دریافت خدمات کانون با معرفی‌نامه از اتحادیه، برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مشارکتی را متقبل شود.

قرآنیانی که نیاز به خدماتی در زمینه مشاوره، فیزیوتراپی، آزمایشگاهی، مددکاری، آموزشی و مشاوره‌های حقوقی، گفتاردرمانی و کاردرمانی و ... دارند به مرکزی که رایگان یا با تخفیف است، معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha