واکنش حماس به شهادت یکی از رهبران جنبش اسلامی فلسطین
کد خبر: 3949669
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵

واکنش حماس به شهادت یکی از رهبران جنبش اسلامی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول ترور یکی از رهبران این جنبش در اراضی اشغالی است، این جنایت اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش ايكنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حماس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسئول مستقیم ترور محمد ابونجم یکی از رهبران جنبش اسلامی (شاخه شمالی) است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در  این بیانیه‌ اعلام کرد: جنایت ترور محمد ابونجم، مقام ارشد جنبش اسلامی در شهر یافا به شدت محکوم است و ما رژیم اشغالگر را مسئول کامل این جنایت فجیع می‌دانیم.

حماس با هشدار نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی برای ترور و حذف رهبران گروه‌های فلسطینی تصریح کرد:‌ رژیم اسرائیل همواره سودای ترور کسانی را که در دفاع از قدس و مسجد‌الاقصی فعالیت دارند، در سر دارد و به تلاش‌های خود در اسارت فلسطینیان و سرقت اراضی و مقدسات ادامه می‌دهد.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت رژیم صهیونیستی، ابونجم بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستانی در تل‌آویو  جان خود را از دست داد. او روز گذشته، 5 بهمن در یکی از خیابان‌های شهر یافا در اراضی اشغالی هدف تیراندازی قرار گرفت و زخمی شد.

در روزهای اخیر، شهرها و مناطقی از فلسطین اشغالی شاهد تظاهرات اعتراضی به افزایش قابل توجه خشونت و جنایات علیه فلسطینیان بوده، این در حالی است که پلیس اشغالگر اسرائیل نقش تماشاچی را بازی می‌کند و هیچ اقدامی در حفظ امنیت مناطقی که تحت اختیار آنها است، ایفا نمی‌کند.

انتهای پیام
captcha