ششمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3949673
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

ششمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان برگزار می‌شود

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان از برگزاری ششمین مرحله مقدماتی جشنواره «جوان حکیم» در این استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه شامل حکمت 201 تا 240 نهج‌البلاغه است.

ششمین مرحله جشنواره «جوان حکیم» در همدان  برگزار می‌شودمحمدامین آهنچی، مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری ششمین مرحله مقدماتی جشنواره «جوان حکیم» در این استان خبر داد و گفت: این مسابقه به‌صورت فصلی و در شش دوره تاکنون برگزار شده و این دوره از مسابقه شامل حکمت 201 تا 240 نهج‌البلاغه است.

وی با بیان اینکه این مسابقه به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان تا 15 بهمن‌ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی javan.eazm.ir در این مسابقه شرکت کنند. 

مسئول شورای فرهنگی بنیاد قرآن همدان با بیان اینکه به ۱۴ نفر از برگزیدگان کارت هدیه دو میلیون ریالی اعطا می‌شود، ادامه داد: زمان در نظر گرفته شده برای آزمون ۲۰ دقیقه است و شرکت‌کنندگان پس از پاسخ‌گویی باید دکمه خروج را بزنند تا ثبت نهایی شود.

آهنچی در خصوص مراحل ثبت نام و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، توضیح داد: افرادی که در مراحل قبل شرکت نداشته و ثبت نام نکرده‌اند ابتدا باید قبل از ورود به سایت در قسمتی که مشخص شده ثبت نام کرده و سپس از طریق کاربری و رمز عبوری که خود تعیین کرده‌اند وارد سایت شوند، یک نام کاربری به‌صورت انگلیسی و رمز عبور 6 رقمی به دلخواه خود وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به‌صورت فصلی برگزار می‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: شرکت‌کنندگان سعی کنند نام کاربری و رمز عبور خود را یادداشت کرده تا در مراحل بعدی مسابقه استفاده کنند. هم‌چنین با توجه به اینکه سؤالات مسابقه در کانال‌های اعلام شده قرار داده شده است می‌توانند قبل از ورود به سایت جواب سؤالات را پیدا کرده و سپس وارد سایت شده و به سؤالات پاسخ دهند.

یادآور می‌شود، فایل پی دی اف 40 حکمت مورد نظر و سؤالات این دوره از مسابقه از طریق کانال خبرگزاری ایکنا همدان به آدرس @iqnanews۹۶ در تلگرام و ایتا و کانال‌ مسابقه به آدرس https://eitaa.com/javanehakim در پیام‌رسان ایتا قابل دریافت است.

انتهای پیام
captcha