مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» تمدید شد
کد خبر: 3949721
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» تمدید شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک از تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» تا 15 بهمن ماه خبر داد.

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» تمدید شدبه گزارش ایکنا از خوزستان، علی بازگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک از تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و ششمین جشنواره ملی تئاتر «لاله‌های سرخ» تا 15 بهمن ماه خبر داد.

وی اظهار کرد: این دوره از جشنواره با تجه به شرایط موجود در نظر داشتن سلامتی هنرمندان و مخاطبان تئاتر به دلیل وجود بیماری کرونا با رویکرد نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌شود.

بازگیر خاطرنشان کرد: ضرورت توسعه و حمایت از ادبیات نمایشی و تدارک متون ادبی و همچنین تشویق به تولید آثار ماندگار با محوریت نقش اندیمشک و استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف برگزاری این دوره از جشنواره به صورت نمایشنامه‌نویسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: علاقه‌مندان و هنرمندان عرصه نمایشنامه نویسی می‌توانند آثار خود را با توجه به متن فراخوان منتشر شده به نشانی اندیمشک، کوی زیباشهر، خیابان شهید دلپذیر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 42654063-061 و یا 09160611588 تماس حاصل کنند.

بازگیر اظهار کرد: جشنواره تئاتر «لاله‌های سرخ» با همکاری و حمایت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می شود و شهرام کرمی، لیلی عاج و مهدی آشوغ داوران این دوره از جشنواره هستند.

وی افزود: شهرام کرمی نویسنده و کارگردان، لیلی عاج نمایشنامه نویس و مهدی آشوغ نویسنده و کارگردان، داوری این دوره از جشنواره که با رویکرد نمایشنامه نویسی برگزار می‌شود را به عهده دارند.

دبیر جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک گفت: علاقه‌مندان و نمایشنامه نویسان سراسر کشور می توانند تا 15بهمن ماه 1399 نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha