آزادسازی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3949767
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

آزادسازی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد

در آستانه سالروز دهه مبارکه فجر و با حضور مشاور رئیس سازمان زندان‌های کشور آئین آزادسازی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد همراه با محفل انس با قرآن کریم در زندان یاسوج برگزار شد.

آزادسازی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، منصور بیژنی، مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، پنحم بهمن‌ماه در آئین آزادسازی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سازمان زندان‌ها پرداختن به امور تربیتی و پرورشی زندانیان است، اظهار کرد: امروزه افتخار سازمان زندان‌ها این است که با نگاه تربیتی و ارائه برنامه‌های فرهنگی با تکیه بر آموزه‌های دینی و قرآنی برای بازاجتماعی شدن و بازگشت شایسته و خوب زندانیان به دامان جامعه گام بر می‌دارد.
وی تصریح کرد: در زندان‌های استان ده‌ها خدمات رفاهی، قضایی، فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمان ، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی و... در راستای تکریم زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان صورت می‌گیرد که صبغه و رنگ دینی و اسلامی به خود گرفته است.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر چند سازمان زندان‌ها در کنار مراقبت از زندانیان وظایف بازپروری و اصلاح مجرمان را بر عهده دارد ولی زندانیان نیز می‌بایست قدر این فرصت بدست آمده را دانسته و جهت اشتغال و مهارت آموزی همراه با توسل به خدا و پرداختن به امور دینی و اعتقادی زمینه بازگشت سالم به جامعه را فراهم نمایند.
بیژنی در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش ما و مقامات قضایی مساعدت و کمک به زندانیان واجدالشرایط است، تاکید کرد: در همین راستا و با تلاش‌ها و پیگیری همکاران خود در ستاد دیه و همراهی مراجع قضایی و همچنین مساعدت شکات توانستیم در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را در آزاد کنیم.
وی ابراز کرد: میزان بدهکاری این افراد یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که ۹۵۶ میلیون آن از منابع ستاد دیه، پرداخت و مابقی آن با گذشت و رضایت شاکیان تأمین شده است.

انتهای پیام
captcha