انعقاد تفاهم همکاری معاونت قرآن وزارت ارشاد و رادیو معارف
کد خبر: 3949907
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

انعقاد تفاهم همکاری معاونت قرآن وزارت ارشاد و رادیو معارف

دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای همکاری‌های خود را در راستای معرفی بیشتر فعالیت‌های این دفتر گسترش دادند.

انعقاد تفاهم همکاریم عاونت قرآنی وزارت ارشاد و رادیو معارف

به گزارش ایکنا، تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو معارف صبح امروز، هفتم بهمن‌ماه با حضور مرتضی خدمتکار، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج این معاونت و علی تن، معاون دفتر تبلیغ و ترویج و مسعود کاویانی، مدیر شبکه رادیویی معارف در قم منعقد شد.

یکی از زمینه‌‌های این تفاهم‌نامه تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت به ویژه در موضوعات مرتبط با معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه خواهد بود. این موضوع از طریق همکاری و مشارکت در طراحی،‌ تولید و پخش برنامه‌های مختلف با قالب‌های گوناگون و همچنین معرفی و پخش آثار و محصولات تبلیغی – ترویجی قرآن و عترت خصوصاً محصولات و آثار مرتبط با معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه محقق خواهد شد.

معرفی جایگاه، مأموریت‌ها و خدمات دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در برنامه‌های پرمخاطب شبکه و بخش‌های خبری، مشارکت در طراحی، تولید و پخش برنامه درباره چهره‌های ممتاز و نخبه در حوزه تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت، پوشش رسانه‌ای و خبری فعالیت‌های دفتر تبلیغ و ترویج و معرفی آثار، همایش‌ها، نشست‌ها و جشنواره‌های دفتر تبلیغ و ترویج در برنامه‌ها از دیگر موارد اشاره شده در این تفاهم‌نامه است.

همچنین در این تفاهم‌نامه تأکید شده است که نمایندگان دو مجموعه جلسات منظمی(سه ماه یکبار) را برای ارزیابی روند و کیفیت اجرای قراردادها، برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha