۹۲ فقره سند موقوفات در بیرجند و درمیان اخذ شد
کد خبر: 3950014
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
از ابتدای سال؛

۹۲ فقره سند موقوفات در بیرجند و درمیان اخذ شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با اشاره به اخذ سند مالکیت موقوفات از ابتدای امسال، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۲ فقره سند موقوفات در شهرستان بیرجند و درمیان اخذ شده است.

ارسالی سه شنبه لطفا //// اخذ ۹۲ فقره سند موقوفات در بیرجند و درمیان / دست سودجویان با ثبت رسمی موقوفات کوتاه می‌شودبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین دادخدا خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند، هفتم بهمن‌ماه با اشاره به اخذ اسناد مالکیت موقوفات، اظهار کرد: هر تلاشی برای احقاق حقوق موقوفات و تثبیت سند مالکیت موقوفات کمک به سنت حسنه وقف است.

وی افزود: ما باید با تثبیت مالکیت موقوفات ادامه‌دهنده راه واقفان خیراندیشی باشیم که دنیا را به دور از جهل و فقر می‌خواستند چراکه با ثبت رسمی موقوفات علاوه بر قطع دست سودجویان، عمل واقف که با حسن نیت آن را به وقف رسانده به‌طور کامل اجرایی می‌شود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند بیان کرد: امروزه وقف در موضوعات مختلف اعم از علوم جدید، درمان، ایتام، نیازمندان، مسابقات قرآنی، اشتغال، مدرسه‌سازی و... کاربرد دارد و خوشبختانه موقوفات بزرگی به همت واقفان ایجاد شده است.

خدایی به اخذ سند مالکیت موقوفات از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۲ فقره سند موقوفات در شهرستان بیرجند و درمیان اخذ شده است.

انتهای پیام
captcha