کسب 2 افتخار پژوهشی برای شهرداری منطقه 12
کد خبر: 3950048
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

کسب 2 افتخار پژوهشی برای شهرداری منطقه 12

شهردار منطقه 12 تهران از دریافت تندیس و تقدیرنامه از معاون عمرانی وزارت کشور و شهردار تهران به عنوان کسب دو افتخار پژوهشی برای شهرداری منطقه 12 پایتخت از جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 در تشریح این خبر گفت: با افتخار طرح پژوهشی با عنوان «ارزیابی تأثیرات اجتماعی طرح ساماندهی و بهسازی، نوسازی و احیای بافت تاریخی خیابان لاله‌زار» که به کارفرمایی شهرداری منطقه 12 انجام گرفته، در محور اجتماعی و فرهنگی دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری و مدیریت شهری، بنا به نظر کمیته داوران علمی جشنواره به عنوان اثر برتر اعلام شد.

وی با بیان اینکه تحقق رویکرد «تهران، شهری برای همه» نیازمند هم‌افزایی و هم‌گرایی مراکز علمی، پژوهشی و نوآورانه با ساختارهای اجرایی مدیریت شهری است، افزود: کسب تندیس و لوح تقدیر برای طرح ساماندهی و بهسازی خیابان لاله‌زار از دکتر پیروز حناچی، شهردار محترم تهران، یکی از دو افتخار پژوهشی برای منطقه 12 در این جشنواره بود.

سعادتی که از داوران پنجمین دوره جایزه بین‌المللی خشت طلایی نیز به شمار می‌رود، تأکید کرد: بدون تردید، سیاست‌گذاری و حاکمیت رویکردهای مطلوب در حوزه مدیریت شهری، مستلزم بررسی و شناخت علمی و نوآورانه توسط اهل علم و پژوهش است که برگزاری جشنواره‌های علمی و پژوهشی به دلیل کمک به ترویج دانش، اقدامی فاخر و ارزشمند در این زمینه به شمار می‌رود.

وی با بیان این نکته که ما در شهرداری منطقه 12 همواره کوشیده‌ایم بر مبنای تحقیقات و پژوهش‌های علمی حرکت کنیم، گفت: شهرداری منطقه نیز در این جشنواره به عنوان «شهرداری شایسته تقدیر، حامی و دوستدار پژوهش‌های کاربردی» اعلام شد که به همین مناسبت، موفق به دریافت تندیس و تقدیرنامه از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور شد.

دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری که به‌طور مشترک بین شهرداری تهران و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با محور ویژه: تاب‌آوری در آذرماه سال جاری در ۱۰ محور مدیریت ایمنی و بحران شهری، حمل‌و‌نقل و ترافیک، سلامت شهری، کاربست پروژه‌های شهری، توسعه مدیریت روستایی، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، مالی و اقتصاد شهری و نوآوری شهری و خدمات شهری، محیط زیست و انرژی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha