اعتبارات قطره چکانی فعالیت‌های قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3954318
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

اعتبارات قطره چکانی فعالیت‌های قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه وبویراحمد گفت: اعتبارات برنامه‌های قرآنی به‌صورت قطره چکانی است و دولت باید در این زمینه کمک کند.

اعتبارات قطره چکانی فعالیت‌های قرآنی در کهگیلویه‌وبویراحمد

حجت‌الاسلام قاسم مؤمنی شاد، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: متاسفانه برخی از نهادها و دستگاه‌هایی که اعتبارات برنامه‌های قرآنی را دریافت می‌کنند کمترین اعتبارات را در امر آموزش و توسعه علوم قرآنی بکار می‌برند.
وی افزود: برخی از این دستگاه‌هایی که اعتبارات قرآنی را در سطح استان دریافت می‌کنند در برگزاری محافل انس با قرآن از حضور چهره‌های مطرح بین‌اللمی قرآن کریم از این اعتبارات خیلی کم استفاده می‌کنند.
این فعال قرآنی اضافه کرد: متاسفانه دستگاه‌هایی مانند اوقاف و امور خیریه که دغدغه برنامه‌های قرآنی را دارند با کمبود اعتبارات برنامه‌های قرآنی مواجه‌اند؛ چرا که اعتبارات بین دستگاه‌های متولی قرآن آموزی و برنامه‌های نشر قرآن به‌صورت جزیره‌ای توزیع می‌شود و این امر گسترش فرهنگ قرآنی را با مشکل مواجه کرده است.
مؤمنی‌شاد با اشاره به کمبود اعتبارات قرآنی در سطح استان خواستار اختصاص اعتبار بیشتری به سازمان اوقاف جهت گسترش برنامه‌های قرآنی شد و ماهیت کار اوقاف را در اصل اجرای برنامه‌های قرآنی در بقاع متبرکه عنوان کرد.
وی در پایان اعتبارات قرآنی را قطره چکانی برشمرد و خواستار کمک بیشتر دولت در این زمینه شد.

انتهای پیام
captcha