همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3957645
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
14 اسفند برگزار شد؛

همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کهگیلویه و بویراحمد

نخستین همایش سراسری «ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه» به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور جمعی از مسئولان استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌ و بویراحمد، نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان روز گذشته، 14 اسفندماه به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از برگزاری این همایش پاسداشت فرهنگ قرض‌الحسنه و سپرده‌گذاری خیران است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و خودکفایی از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان به نیازمندان پرداخت شده است، افزود: بخشی از این اعتبارات به همت کمیته امداد و بخشی نیز با سپرده‌گذاری خیران در این صندوق تأمین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هشت هزار و ۳۹۸ نفر از مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شده‌اند.

مبشری بیان کرد: از ابتدای تأسیس این صندوق در استان، ۱۰۲ هزار و ۱۸۷ پرونده افتتاح شده که مبلغ سپرده‌گذاری ۳۵ میلیارد و ۹۱ میلیون تومان بوده است.

وی یادآور شد: از خیران دعوت می‌شود با سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در زمینه کمک به نیازمندان یاری‌گر این نهاد باشند.

انتهای پیام
captcha