برپایی ۳۴ «آشپزخانه مهدوی» ماه مبارک رمضان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3964366
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

برپایی ۳۴ «آشپزخانه مهدوی» ماه مبارک رمضان در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طرح اطعام مهدوی با برپایی ۳۴ «آشپزخانه مهدوی» در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

برپایی ۳۴ «آشپزخانه مهدوی» ماه مبارک رمضان در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 فروردین‌ماه در نشست ستاد برنامه‌ریزی پویش «ایران همدل و اطعام مهدوی»، اظهار کرد: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد است.

وی از برنامه‌ریزی جهت برپایی ۳۴ آشپزخانه مهدوی جهت تهیه و پخت غذای گرم برای نیازمندان استان خبر داد و افزود: تهیه و پخت ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)کهگیلویه و بویراحمد تهیه ۴۵ هزار بسته غذایی خشک ۳۰۰ هزار تومانی با همراهی و مشارکت خیرین نیکوکار و توزیع بین خانواده‌های مددجویان را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و یادآور شد: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مبشری تصریح کرد: پویش ایران مهربان به‌منظور اتمام تعهدات این پویش در استان جهت حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان امسال پیگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: طرح مفتاح الجنه و سرکشی از نیازمندان با همراهی خیرین و نیکوکاران، نیز در ماه مبارک رمضان امسال، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و الزامات کرونایی در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌تبع آن در استان و مشکلات اقتصادی خیرین نیکوکار مشارکت خوبی در طرح ایران همدل داشتند، ابراز کرد: تلاش می‌کنیم امسال نیز به همت تمامی امدادگران، نیروهای جهادی و خیرین نیکوکار با عزم و اراده جهادی طرح اطعام نیازمندان را اجرایی کنیم.
مبشری یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر اهدای کمک‌های غیرنقدی خود به دفاتر کمیته امداد در استان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی اهداء کنند.

انتهای پیام
captcha