28 وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 3964381
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

28 وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیویه‌وبویراحمد برگزار شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری 28 وبینار تخصصی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، کارآفرینی و مسایل روز در این نهاد انقلابی در سال 99 خبر داد.

برگزاری 28 وبینار تخصصی در جهاددانشگاهی کهگیویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 25 فروردین‌ماه در نشست شورای معاونین به تشریح اقدامات معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در سال 1399پرداخت.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیران کل و معاونین نهادهای فرهنگی، افزود: باتوجه به لزوم حضور مستمر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های استان اقداماتی از قبیل رایزنی جهت حضور و فعالیت در دفاتر دانشگاهی به صورت محدود، ارتباط مستمر با کارشناسان فرهنگی دانشگاه‌ها و ارتباط مستمر با انجمن‌ها و کانون‌های دانشگاه‌ها به صورت محدود صورت گرفته است.

وی با اشاره به برنامه‌های هماهنگ در سال1399 اظهارکرد: برنامه‌هایی از جمله برگزاری طرح ملی دانشجو معلم قرآن کریم، برگزاری دو دوره اردوی جهادی در قالب طرح مهرباران، شانزدهمین دوره اردوی ایران مرز پرگوهر، مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران، در سال ۹۹ انجام شده است.
معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی درخصوص برنامه‌های ویژه جهادگران در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: برگزاری مراسم زیارت عاشورا در جوار شهدای گمنام، اهدای خون، مسابقه تیراندازی در تیپ 48 فتح استان، تجدید پیمان با شهدا و مسابقه کتابخوانی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه بوده است.
اکبری در ادامه به تشکیل کارگروه دانشجویی و دانشگاهیان بزرگداشت دهه فجر از سوی استانداری اشاره داشت و تصریح کرد: پیرو این کارگروه که متشکل از رؤسا و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان بود، 4 برنامه فرهنگی با کیفیت با موضوعات ایام الله دهه فجر توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی در سال۱۳۹۹ تصریح کرد: با توجه به اهمیت این حوزه و با همکاری بنیاد نخبگان استان بیش از 12 وبینار در حوزه آسیب‌های اجتماعی ، 4 وبینار تخصصی در حوزه کارآفرینی و ایده پردازی و بیش از 12 وبینار با موضوعات روز برگزار شده است.

اکبری در پایان در خصوص اولویت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: تاسیس سازمان دانشجویان ایران و عضوگیری از دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان، حفظ ارتباط مستمر با دانشجویان، کانون‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌ها، کارکنان و اساتید صاحب نفوذ و تاسیس باشگاه دانشجویان محیط زیست ایران از اولویت‌های مهم این نهاد است.

انتهای پیام
captcha