هیچ تجمعی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود
کد خبر: 3968847
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

هیچ تجمعی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، هیچ تجمع و راهپیمایی همزمان با روز قدس در استان برگزار نمی‌شود.

هیچ تجمعی در روز قدس برگزار نمی‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، 12 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و با تصمیم ستاد کرونای کشور و استان امسال هیچ تجمع و راهپیمایی همزمان با روز قدس در استان برگزار نمی‌شود.

وی افزود: نباید از تبلیغات میدانی و فضاسازی مجازی برای بزرگداشت روز جهانی قدس امسال در برخی شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد غفلت کرد و لازم است که اقدام‌هایی در این زمینه انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مسابقه کتابخوانی، راه‌‏اندازی واحد پاسخ به شبهات پیرامون مسئله فلسطین و روز قدس، برگزاری ویژه برنامه‌‌هایی از سوی کانون فرهنگی مساجد را از دیگر برنامه‌های اجرایی در فضای مجازی برای بزرگداشت روز قدس در استان اعلام کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: روز جهانی قدس محور وحدت جهان اسلام، نمایش همبستگی امت اسلامی، روز حمایت از آرمان قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و ابتکار و یادگار ماندگار امام خمینی(ره) است.

وی افزود: به‌دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به‌صورت خودرویی یا موتوری در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بر همین اساس برای جلوگیری از فراموش شدن روز جهانی قدس استفاده هر چه بهتر و بیشتر از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های متنوع و گرامیداشت این روز مهم در استان ضروری است.

خاضع تصریح کرد: برنامه‌های جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در استان شامل تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری، برگزاری شب شعر، تولید محتوا در شبکه ملی شاد، انتشار گزیده بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد قدس و فلسطین در فضای مجازی، تهیه و پخش موشن گرافیک در شبکه‌های اجتماعی، پخش سرودهای مقاومت از مساجد و بقاع متبرکه، برافراشتن پرچم فلسطین در میادین، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و توزیع پرچم فلسطین و پوستر با موضوع قدس بین تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری است.

وی بیان کرد: شامگاه پنجشنبه هفته جاری آیین سخنرانی به‌مناسبت روز جهانی قدس و با حضور سخنران کشوری به‌صورت زنده و مستقیم به همراه شرکت عده‌ای محدود از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، روز جهانی قدس امسال ۱۷ اردیبهشت‌ماه مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان است.

انتهای پیام
captcha