برندگان مسابقه عکس «در جستجوی امید» معرفی شدند
کد خبر: 3969181
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

برندگان مسابقه عکس «در جستجوی امید» معرفی شدند

مسابقه عکس در جستجوی امید ویژه شهروندان شهر سی‌سخت با موضوع زلزله از سوی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و برندگان آن معرفی شدند.

برندگان مسابقه عکس «در جستجوی امید» معرفی شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه عکس در جستجوی امید با موضوعات بحران زلزله و آسیب‌های پس از وقوع زلزله در سی سخت، کمک‌های مؤمنانه گروه‌های جهادی و مردمی در شهر سی سخت و همچنین نشاط و امید در زندگی این مردم برگزار شد.
وی افزود: تعداد ۳۰۰ اثر عکس موبایلی و دوربین از شهروندان شهر سی سخت و روستاهای حومه آن دریافت کردیم که پس از داوری ۸ اثر برگزیده و معرفی شدند.
رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزیدگان مسابقه، بیان کرد: ابوالفضل محمدخانی، حورماه خلیلی، محمدرضا رسولی، فاطمه یزدانی، میلاد محمدی، احمد رحیمی زاده، مجتبی فرخی و زیبا رضوانی شرکت کنندگانی هستند که آثارشان در مسابقه عکس در جستجوی امید برگزیده شدند.
اسلامی عنوان کرد: تصمیم داشتیم که طی مراسمی در شهر سی سخت از برگزیدگان این مسابقه تجلیل به عمل آید اما با توجه به گسترش ویروس کرونا و شرایط نامساعد منطقه مراسمی برگزار نخواهد شد و جوایز برندگان به حساب آنها واریز می‌شود.

انتهای پیام
captcha