احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت مورد موافقت قرار گرفت
کد خبر: 3969183
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت مورد موافقت قرار گرفت

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت مورد موافقت وزارت بهداشت و وزارت کار قرار گرفت.

احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت مورد موافقت قرار گرفت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمد موحد، نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 13 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران از موافقت وزارت بهداشت و وزارت کار با احداث بیمارستان 100 تختخوابی در دهدشت خبر داد.
وی افزود: در ادامه سلسه نشست‌ها و چانه‌زنی با وزراء و مسئولان کشوری، موافقت احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت در دیدار معاونان وزارت بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در نشست مشترکی که در وزارت بهدشت با حضور دکتر تقوی نژاد و دکتر جان بابایی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار کهگیلویه و رئیس شبکه بهداشت این شهرستان، دکتر موهبتی مشاور عالی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر مسئولین وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی برگزار شده بود مقرر شد ظرف هفته‌های آتی، تفاهم‌نامه احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت تنظیم و به امضا مسئولین دو وزارتخانه برسد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی تصریح کرد: این جلسه پس از رایزنی‌های گسترده‌ای که با وزیر رفاه و مدیر عامل تامین اجتماعی و اخذ موافقت‌های اولیه از این دو مقام مسؤول برای احداث بیمارستان گرفته بودم محقق شد.
حجت‌الاسلام موحد با اشاره به سفر هفته گذشته معاون وزیر بهداشت به شهرستان و بازدید از بیمارستان، ابراز کرد: پس از بحث و بررسی جدی و دفاعیات محکم و مستند اینجانب، استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان فرماندار شهرستان احداث بیمارستان مورد موافق وزارت بهدشات و وزارت کار قرار گرفت.
وی همچنین ارائه آمار از وضعیت سرانه زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه توسط رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه و معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان را در وادار نمودن سازمان تامین اجتماعی به احداث بیمارستان مؤثر خواند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سانحه اخیر یک دستگاه آمبولانس بیمارستان دهدشت، اضافه کرد: در همین جلسه اعتبار لازم جهت خریداری دو دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه با قید فوریت از مسئولان وزارت بهداشت گرفته شد.
حجت‌الاسلام موحد از مجموعه وزارت بهداشت و تامین اجتماعی به‌خصوص دکتر سالاری مدیر عامل تامین اجتماعی و دکتر تقوی نژاد و همراهی استاندار و مجموعه علوم پزشکی استان از توجه جدی آنان به حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha