جذب ۲ هزار حامی یتیمان در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3969291
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

جذب ۲ هزار حامی یتیمان در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از دو هزار حامی، سرپرستی یتیمان این استان را بر عهده گرفتند.

جذب ۲ هزار حامی یتیمان در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدیوسف عارفی‌فر، رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی این نهاد به منظور حمایت از فرزندان ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت است.

وی افزود: به‌منظور حمایت همه‌جانبه و مشارکت همگانی مردم خیر و نیکوکاران در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین، کمیته امداد در سال جاری پویش ایران مهربان با شعار هیچ فرزندی در کشور بدون حامی نباشد، در دستور کار دارد.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به‌منظور تحقق پویش ایران مهربان و جذب حداکثری حامیان همه تلاش خود را به کار می‌بندیم، تصریح کرد: در حال حاضر۸ هزار و ۵۵۶ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است که از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۹ نفر یتیم و مابقی محسنین هستند.

عارفی‌فر تأکید کرد: ۴ نفر از ایتام و هزار و ۲۷۳ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۸ هزار حامی خیر و نیکوکار در سال جاری سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در استان را برعهده دارند، ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۳۳۵ نفر به حامیان این نهاد اضافه‌شده است.

رئیس اداره اکرام ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حامیان نیکوکار در سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، یادآور شد: سرانه ایتام این نهاد ۴۵۰ هزار تومان است که امیدواریم با مشارکت خیران نیکوکار این مبلغ افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha