اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به‌صورت هشتگ در فضای مجازی
کد خبر: 3969770
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹

اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی به‌صورت هشتگ در فضای مجازی

امام‌جمعه ملایر گفت: همه ما باید در روز جهانی قدس به‌صورت هشتگ در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام کنیم.

خشم از رژیم کودک‌کش صهیونیستی در دل‌ها همچنان زنده استحجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس به فرموده امام راحل، اظهار کرد: مسئله قدس مسئله جهان اسلام و به تعبیر معمار کبیر انقلاب قدس پاره تن اسلام است.

وی با اشاره به حساسیت فلسطین به‌عنوان آرمان همه آزادی‌خواهان و همه مسلمانان جهان، تصریح کرد: امروز فلسطین مسئله همه ما است و باید حساسیت و یک نگاه اعتقادی و سیاسی به آن داشته باشیم.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به گذشت حدود یک قرن از غصب ظالمانه این سرزمین به دست غاصبان صهیونیست، تصریح کرد: امیرمؤمنان علی(ع) در وصیت‌نامه خود به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) فرمود «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» و این بیان مولای ما امیرالمؤمنین(ع) است که همیشه با ستمگران در ستیز هستیم و همیشه حامی مظلومین عالم خواهیم بود.

وی افزود: قرآن کریم نیز در آیه 29 سوره فتح می‌فرماید «مُحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّآءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَآءُ بَیْنَهُمْ محمّد؛ رسول خداست و كسانى كه با او هستند، بر كفار، سخت و در ميان خودشان مهربانند.»

برقراری یادآور شد: با این تعابیر ما نیز در پیروی از قرآن و ائمه اطهار(ع) ایستاده و یکی از ستون‌های انقلاب اسلامی این است که در برابر ستمگران بایستیم و به حمایت مظلومان بپاخیزیم.

امام‌جمعه ملایر با اشاره به اینکه امسال نیز با توجه به شرایط کرونا و وضعیت قرمز بسیاری از شهرهای کشور شرایط راهپیمایی روز قدس فراهم نیست، یادآور شد: با این وجود همچنان خشم و غضب ما در دل‌ها بر علیه صهیونیست‌ها پا برجاست و ما انزجار و نفرت خود ار رژیم کودک‌کش صهیونیست خواهیم داشت.

برقراری با بیان اینکه همه ما باید به‌صورت هشتگ در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیست اعلام کنیم، افزود: به امید همین انزجارها و اعلام نفرت‌ها بساط این ام‌الفساد از روی زمین کنده خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزهای نابودی این رژیم غاصب نزدیک است، گفت: از بین رفتن محبوبیت این رژیم حتی در بین کشورهای عربی، وضعیت آشفته داخلی، نبود حمایت‌های سرسختانه دولتی چون ترامپ و نگرانی رژیم صهیونیستی از شکل‌گیری انتفاضه جدید و... نشان از فروپاشی این رژیم در آینده نه چندان دور دارد.

امام‌جمعه ملایر با تأکید بر اینکه همه ما باید در این فروپاشی سهیم باشیم و سهیم بودن ما این است که انزجار خود را با برنامه‌های متنوع و با شکوه در فضای مجازی به نمایش بگذاریم، گفت: هر عملی که دشمن را خشمگین و وادار به عقب‌نشینی کند به تعبیر قرآن عبادت است.

وی اضافه کرد: مردم خداجوی ملایر نیز در روز جهانی قدس انزجار خود را از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی در کنار دیگر هموطنانمان در سایر نقاط کشور و مردم مسلمان جهان خواهند داشت.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۳
0
0
# القدس_اقرب

#سلیمانی_خونبهایت_فتح_قدس_است
پایان اسرائیل نزدیک است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۰
0
0
مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا
captcha