حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوع دفاع مقدس
کد خبر: 3971720
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوع دفاع مقدس

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس حمایت می‌کند.

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوع دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 اردیبهشت‌ماه حمایت از پژوهش‌های حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: در سال جاری در نظر داریم از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس حمایت کنیم.
وی افزود: بر این اساس، از موضوعات خوب و کاربردی دفاع مقدس در حوزه نظامی و علمی-کاربردی حمایت مالی و معنوی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدریس دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان، ادامه داد: این دو واحد درسی توسط اساتیدی که از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند، تدریس می‌شود.

آسمند از اساتید درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس خواست اطلاع‌رسانی لازم در خصوص حمایت از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس در مراکز دانشگاهی را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه 11 استاد دارای مجوز تدریس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در استان هستند، یادآور شد: مجوزهای تدریس تعدادی از اساتید نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام
captcha