اجرای رزمایش «همدلی و احسان» با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه
کد خبر: 3971948
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

اجرای رزمایش «همدلی و احسان» با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه

در پنجمین مرحله از رزمایش «همدلی و احسان» یک هزار بسته معیشتی با اولویت حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا و نیازمندان در کهگیلویه توزیع شد.

۱۰۰۰ بسته معیشتی در کهگیلویه توزیع شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ابوذر صناعی، معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 26 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اجرای سلسله رزمایش‌های همدلی و احسان طی پنج مرحله از ابتدای اردیبهشت ماه ۹۹ تاکنون حدود ۱۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل پروتئین، لوازم‌التحریر، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و ژل ضدعفونی کننده و... هستند که در مناسبت‌های مختلف بین نیازمندان استان با اولویت آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال هم هشت هزار بسته معیشتی در استان توزیع شد، تصریح کرد: امروز هم هزار بسته در شهرستان کهگیلویه توزیع می‌شود.

صناعی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون، ارزش ریالی این بسته‌های توزیعی در استان ۳۰ میلیارد تومان بوده است، ابراز کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha