کتائب حزب الله: در جنگ با اسرائیل، مرزهای جغرافیایی معنا نخواهد داشت
کد خبر: 3978358
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

کتائب حزب الله: در جنگ با اسرائیل، مرزهای جغرافیایی معنا نخواهد داشت

سخنگوی «کتائب حزب الله» عراق تأکید کرد که اگر جنگی با رژیم صهیونیستی آغاز شود، از سلاحهای متفاوتی استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از فارس، «محمد محیی» سخنگوی «کتائب حزب الله» (گردانهای حزب الله) عراق بر لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.
 
محیی به شبکه خبری المیادین گفت که رژیم صهیونیستی در تلاش است که جنگ را به خارج از فلسطین اشغالی انتقال دهد.
 
وی تصریح کرد، رژیم صهیونیستی نمی‌تواند فلسطین را در انزوا قرار دهد و احساس کند که از پاسخ اقدام خود در امان است.
 
این مسئول عراقی خاطرنشان کرد، هر جبهه‌ای که رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی ایجاد کند، باعث ایجاد جبهه‌های دیگری در سایر مناطق خواهد شد و «غزه در این جنگ، تنها نخواهد بود».
 
محیی ادامه داد: «ما به حمایت از ملت فلسطین و مقدسات خود، پایبند هستیم... با ورود موشک و پهپاد، جنگ امروز، مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است».
 
وی تأکید کرد، محور مقاومت چارچوب و موانعی را که رژیم صهیونیستی برای خود ترسیم کرده است، در هم خواهد شکست.
 
سخنگوی کتائب حزب الله با بیان اینکه «سلاحهایی داریم که می‌توانیم با آن، آمریکا را غافلگیر کنیم»، خاطرنشان کرد: «سلاحی که برای مقابله استفاده خواهد شد، متفاوت خواهد بود».
 
محیی درباره نبرد اخیر مقاومت فلسطین موسوم به «شمشیر قدس» نیز گفت: «در این نبرد، مقاومت غزه، حرف آخر را زد و این مسئله معادلات جدیدی بر اسرائیل تحمیل کرد».
 
وی با بیان اینکه، «امروز ابتکار عمل در دست مقاومت است و معادلات هجومی را ترسیم می‌کند»، تصریح کرد: «در داخل، در دو جبهه علیه آمریکاییها و رژیم صهیونیستی می‌جنگیم».
 
این فرمانده کتائب در پایان تأکید کرد که «اگر جنگ [با اسرائیل] آغاز شود، دیگر جغرافیا معنایی ندارد... دشمن اسرائیلی نمی‌تواند قواعدی بر ما تحمیل کند که مانع از عبور ما از مرزها شود».
 
در همین ارتباط، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود پس از پایان نبرد «شمشیر قدس» ضمن اعلام معادله‌ای جدید، خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هرگونه تعرض به مقدسات در قدس اشغالی برابر با جنگ منطقه‌ای خواهد بود.
 
 کتائب حزب‌الله نیز با انتشار بیانیه‌ای با لبیک گفتن به معادله دبیرکل جنبش‌ حزب‌الله لبنان درباره قدس و هشدار در خصوص تعرض به مقدسات اسلامی، تأکید کرد که به این معادله می‌پیوندد.
 
 
انتهای پیام
captcha