بیست و سومین دوره «تربیت مربی سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود
کد خبر: 3978825
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

بیست و سومین دوره «تربیت مربی سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود

بیست و سومین دوره «تربیت مربی سواد رسانه‌ای» شامل ۳۲ ساعت آموزش سواد رسانه‌ای زیر نظر اساتید برجسته به همت فرهنگسرای رسانه و مؤسسه مسیر رسانه برگزار می‌شود.

بیست و سومین دوره «تربیت مربی سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای رسانه با همکاری مؤسسه مسیر رسانه، بیست و سومین دوره «تربیت مربی سواد رسانه‌ای» را برگزار می‌کنند.

این دوره شامل ۳۲ ساعت آموزشی است که به دو صورت حضوری و مجازی از 8 تا ۲۲ تیر سال جاری برگزار می‌شود.

در پایان به شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهی معتبر آموزش سواد رسانه‌ای اعطا و نفرات برتر دوره حضوری به شبکه مربیان مؤسسه اضافه خواهند شد.

فرهنگسرای رسانه براساس مأموریت سازمانی خود در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، آموزش تخصصی رسانه و اصول سواد رسانه‌ای را در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برعهده داشته و این دوره آموزشی نیز در همین راستا از سوی این مرکز فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می‌شود. 

از جمله سرفصل‌های مهمی که در این دوره به هنرجویان آموزش داده می‌شود می‌توان به «رسانه‌شناسی، کلیات و سطوح سواد‌رسانه‌ای»، «منطق و تفکر‌ انتقادی»، «تاریخچه وب»، «از دستینه وب تا عصر دیجیتال»، «مغالطات»، «تربیت رسانه‌ای و خانواده»، «فنون اقناع و متقاعدسازی»، «آینده ‌رسانه‌ها»، «سواد بصری/ هنر ارائه»، «دیپلماسی رسانه‌ای»، «سواد روایت و کمپین‌سازی»، «نظریه‌های رشد و یادگیری»، «پلتفرم‌شناسی و مخاطب‌شناسی» اشاره کرد.

سیداحمد موسوی صمدی، دکترای سیاستگذاری فرهنگی و مدرس سوادرسانه‌ای؛  کمیل خجسته، استاد دانشگاه امام صادق(ع) و مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری تبیان؛ مهدی کاشفی‌فرد، دکترای ارتباطات و پژوهشگر رسانه؛ مجید اسماعیلی، عضو هیئت مدیره مجتمع فرهنگی امام صادق و پژوهشگر رسانه؛ مسعود حسنلو، فعال و پژوهشگر تکنولوژی آموزشی؛ آسیه حسینی‌نیکو، دکترای روانشناسی تربیتی و مدرس فبک؛ زهرا رضانیا، پژوهشگر و مدرس سواد رسانه‌ای؛ حسین پناهی، تهیه‌کننده و مشاور بین‌الملل رسانه؛ مهدی انصاری، دکترای ارتباطات و مستندساز؛ سیدمحمدمهدی امیر واقفی، مدرس و عضو هیئت تألیف کتاب درسی تفکر و سواد رسانه‌ای و علی صدری‌نیا، ‌‌‏کارگردان و مدیر ارتباطات و رسانه سازمان هنری رسانه‌ای اوج اساتید این دوره آموزشی هستند.

مهلت ثبت‌نام در این دوره از ۲۸ خرداد تا پنجم تیرماه است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به سایت مسیر رسانه به نشانی Medialit.massir.ir مراجعه کنند.

بیست و سومین دوره «تربیت مربی سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha