پیام قدردانی نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از حضور پرشور مردم در انتخابات
کد خبر: 3978904
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

پیام قدردانی نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان از حضور پرشور مردم در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با صدور پیامی از آحاد ملت ایران به ویژه مردم استان برای حضور عالمانه و آگاهانه در انتخابات قدردانی کرد و گفت: برای بدخواهان و دشمنان مغرض و کج‌اندیشی که به دنبال مأیوس کردن ملت ایران بودند جز خواری و شرمساری چیزی باقی نماند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان با صدور پیامی از آحاد ملت ایران به ویژه مردم هرمزگان برای حضور عالمانه و آگاهانه در انتخابات قدردانی کرد.

در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ

این‌جانب پیشانی بندگی و سپاس را به پیشگاه خالق بی‌نیاز می‌ستایم و از عنایت خاصه ولی‌نعمتمان وجود مقدس بقیه‌الله الاعظم(عج) سپاسگزارم.

ملت رشید ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ١٤٠٠ حماسه‌ای دیگر آفرید و برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات خود به ثبت رساند و برای بدخواهان و دشمنان مغرض و کج‌اندیشی که به دنبال مأیوس کردن ملت ایران بودند جز خواری و شرمساری چیزی باقی نماند.

از آحاد ملت ایران به ویژه هم استانی‌های عزیز خودم که با حضور عالمانه و آگاهانه خود در انتخابات میثاقی دیگر با آرمان‌های امام(ره)، شهدا و امام‌المسلمین امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بستند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران و منتخبان شوراهای شهر و روستا، برایشان آرزوی موفقیت در مسیر خدمت به مردم شریف ایران و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارم.»

انتهای پیام
captcha