برگزاری 40 ویژه‌برنامه فرهنگی، همزمان با دهه کرامت در پایتخت قرآنی کشور
کد خبر: 3978945
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

برگزاری 40 ویژه‌برنامه فرهنگی، همزمان با دهه کرامت در پایتخت قرآنی کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای 40 ویژه‌برنامه در دهه کرامت گفت: همزمان با دهه کرامت، ۴۰ ویژه‌برنامه تدارک دیده شده که این برنامه‏‌ها شامل نمایشگاه مجازی کتاب، مسابقات نقاشی و عکس و جشن‏‌های دهه کرامت است.

به گزارش ایکنا از بوشهر، افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی رضوی ویژه دهه ی کرامت روز یک‌شنبه سی خرداد طی مراسمی با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن سینمای جوانان، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولین عالی رتبه استان بوشهر، همزمان با بازگشایی نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری 9 دی، در بوشهر برگزار شد.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی رضوی ویژه دهه کرامت در محل نمایشگاه مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر افتتاح شده است.

گراوند با بیان اینکه در این نمایشگاه، 40 اثر تجسمی با موضوع امام رضا‌(ع) ارائه شده است، گفت: نمایشگاه مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر شامل بخش موزه‌ای و گالری است که برنامه‌های مختلف هنری در آن عرضه می‌شود.

وی افزود: استانداری بوشهر در این بازدید با اختصاص 50 میلیون تومان برای بخش موزه‌ای نمایشگاه موافقت کرد.

در ادامه فاطمه کرم‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر همزمان با دهه کرامت ۴۰ ویژه برنامه تدارک دیده که این برنامه‏‌ها شامل نمایشگاه مجازی کتاب، مسابقات نقاشی و عکس و جشن‏‌های دهه کرامت برگزار می‌‏شود. 

کرم‌پور افزود: نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره‎های تجسمی رضوی ویژه دهه کرامت ۴۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه یاد شده از امروز به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی ۹ دی بوشهر از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح پذیرای بازدیدکنندگان است.

کرم‌پور اظهار کرد: پویش فرهنگی، رونمایی از کتاب اشعار آیینی مذهبی اثر نادری و برگزاری یک سری برنامه‏‌های فرهنگی بر بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‏‌های استان بوشهر در این مناسبت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در خصوص بازگشایی محل جدید انجمن موسیقی بوشهر، بیان داشت: با تلاش و پیگیری های انجمن موسیقی این اداره کل و شماری از هنرمندان، محل جدید انجمن موسیقی بوشهر افتتاح شد.

کرمپور تصریح کرد: در این انجمن دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف موسیقی برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، رونمایی از فراخوان دومین دوره انتخاب کتاب سال بوشهر و فراخوان جشنواره خاطره‌نویسی و سفرنامه‌نویسی رضوی از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با حضور استاندار محترم این استان بود.

برگزاری 40 ویژه برنامه فرهنگی، همزمان با دهه کرامت در پایتخت قرآنی کشور/ ارسالی یک شنبه

برگزاری 40 ویژه برنامه فرهنگی، همزمان با دهه کرامت در پایتخت قرآنی کشور/ ارسالی یک شنبه

برگزاری 40 ویژه برنامه فرهنگی، همزمان با دهه کرامت در پایتخت قرآنی کشور/ ارسالی یک شنبه

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha