۱۷۰ برنامه در جشنواره «زیر سایه خورشید» اجرایی می‌شود
کد خبر: 3978953
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
در یزد؛

۱۷۰ برنامه در جشنواره «زیر سایه خورشید» اجرایی می‌شود

دبیر چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد از اجرای 170 برنامه در قالب «جشنواره زیر سایه خورشید» در 44 نقطه شهری و روستایی این استان با حضور خدام حرم رضوی خبر داد.

170 برنامه در قالب جشنواره زیر سایه خورشید در یزد اجرایی می شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، دبیر چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد، 30 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال هشتمین سالی است که جشنواره زیر سایه خورشید در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و  در 44 نقطه شهری و روستایی حضور خدام را خواهیم داشت.

وی با اشاره به کاهش کمی برنامه‌ها به دلیل شیوع کرونا گفت: در سال1398 بیش از  360 برنامه اجرایی شد که در سال‌های 1399 و 1400 این آمار به شدت کاهش داده شد.

حیدری با اشاره به اینکه امسال نزدیک به 200 برنامه اجرایی خواهد شد بیان کرد: بیشترین حجم برنامه‌ها را سرکشی و عیادت از بیمارستان‌ها استان و دلجویی خانواده‌های شهدای سلامت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل می‌دهد.

دبیر چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد  میزبان سه تیم چهارنفره خدام حرم رضوی است از اجرای 170 برنامه خبر داد که در حدود 70 برنامه در شهرستان یزد و 100 برنامه در 10 شهرستان‌های دیگر استان اجرا می‌شود و 30 برنامه نیز در دست بررسی است که احتمالاً به این برنامه ها اضافه خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: 16 عیادت‌ در این برنامه‌ها ثبت شده که 9 عیادت در شهرستان یزد صورت می‌گیرد، پنج تکریم خانواده در شهرستان یزد و پنج تکریم در شهرستان‌های دیگر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: 38 دیدار که 10 مورد در یزد و مابقی در شهرستان‌های دیگر، 18 بازدید که هشت بازدید در شهرستان یزد و 10 بازدید مربوط به سایر شهرستان‌ها، 10 دیدار مردمی، 27 جشن که 12 مورد در شهرستان یزد و مابقی در شهرستان‌ها خواهد بود.

دبیر چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان یزد یادآور شد: جشن اصلی زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی و به دلیل شرایط کرونایی با ظرفیت یک‌هزار نفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha