قدردانی آیت‌الله سعیدی از حضور چشمگیر مردم در انتخابات
کد خبر: 3979006
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

قدردانی آیت‌الله سعیدی از حضور چشمگیر مردم در انتخابات

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی که با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر آفریده و اسباب ناامیدی بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب را فراهم کردند، تشکر کرد.

مردم با حضور چشمگیر در انتخابات اسباب ناامیدی دشمنان را فراهم کردندبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم طی پیامی از برگزارکنندکان انتخابات تشکر و قدردانی کرد. که متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار استان قم

سلام علیکم

حمد و سپاس بی‌حد خداوند منان را که بر مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی منت نهاد تا در دهه کرامت با توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و هدایت‌های داهیانه مراجع معظم تقلید دامت‌برکاتهم به‌ویژه‌ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌اللّه‌العظمی امام خامنه‌ای دامت‌برکاته در تداوم راه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی قدس‌سره و شهیدان سرافراز، با حضور چشمگیر خود در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر آفریده و اسباب ناامیدی بدخواهان و دشمنان قسم خورده انقلاب که ماه‌ها با سوء‌استفاده از مشکلات داخلی و فشارهای خارجی، در پی تحریم انتخابات و تضعیف اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند را فراهم آورند.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم از تمامی مردم ولایتمدار و انقلابی استان مقدس قم به‌ویژه مراجع معظم تقلید، جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم، مراکز حوزوی، دانشگاهی و مجامع و گروه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و خودجوش قم که با حمایت‌های خویش وظیفه‌ای سنگین در مجلس خبرگان رهبری بر دوش بنده نهادند، خاضعانه قدردانی نموده و از اظهار محبت و پشتیبانی‌شان که نشان از لطف و کرامت ایشان است، سپاسگزاری نمایم.

امید است که به برکت ایام خجسته دهه کرامت و با عنایات حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و با دعای خیر حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه بتوانم اعتماد مردم را به نحو شایسته‌ای جبران کنم.

در پایان از کلیه عوامل اجرایی، نظارتی، پشتیبانی، امنیتی و رسانه‌ها به ویژه صداوسیمای مرکز نور قم که در برگزاری انتخابات تلاش نموده‌اند کمال امتنان و تشکر را دارم.

وفقنا الله لما یحب و یرضی
سیدمحمد سعیدی»

انتهای پیام
captcha