تنها مؤسسه قرآنی شهرستان مارگون در آستانه تعطیلی
کد خبر: 3979998
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

تنها مؤسسه قرآنی شهرستان مارگون در آستانه تعطیلی

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهرستان مارگون از تعطیلی مؤسسه قرآنی شمیم وحی به دلیل مشکلات مالی و کم توجی برخی از مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

تنها مؤسسه قرآنی مارگون در آستانه تعطیلیعبدالحسین پیشگو، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وحی شهرستان مارگون در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار داشت: شایسته نیست در جامعه اسلامی ما مؤسسه قرآنی به دلیل تمکن مالی تعطیل شود و این موضوع را باید نوعی خلا در جامعه فرهنگی و دینی ما دانست.

وی افزود: هم اکنون کلاس‌های قرآنی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه این شهر از نقاط محروم است بسیاری از دانش آموزان از امکانات مجازی مانند اینترنت، گوشی، تبلت و... بی‌بهره اند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت شهر مارگون اضافه کرد: دست یاری را به‌سوی مسئولان استان و خیرین دراز می‌کنم تا امکانات مالی ما را تا حدودی حداقل رفع کنند تا ما کلاس‌هایمان را در جای ثابت برگزار کنیم؛ چراکه مؤسسه توان اجاره مکان را از قبل هم نداشته است و به ناچار کلاس‌ها در مدارس برپا می‌شود.

پیشگو تأکید کرد: مسئولان گاهاً به دلیل مشغله کاری برخی از مسائل را فراموش می‌کنند به این دلیل نیازمند یادآوری برخی از مسائل هستند و این‌ها باید اشک پنهان ما متولیان این مؤسسات را ببینند و به کمک ما بیایند.

وی در پایان تصریح کرد: نباید مؤسسه‌ای که نام قرآن بر روی آن است به تعطیلی کشیده شود؛ چراکه قرآن کلام خداوند است و شایسته نیست که مؤسسات قرآنی یکی بعد از دیگری تعطیل شوند.

انتهای پیام
captcha