تخصیص ۵۰ میلیون تسهیلات بانکی به مؤسسه قرآنی «شمیم وحی»
کد خبر: 3980226
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
پیگیری‌های ایکنا نتیجه داد؛

تخصیص ۵۰ میلیون تسهیلات بانکی به مؤسسه قرآنی «شمیم وحی»

تنها مؤسسه قرآنی شهرستان مارگون که به دلیل مشکلات مالی و کم توجی برخی از مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد در آستانه تعطیلی بود، با پیگیری ایکنا مورد توجه و حمایت مالی مسئولان قرار گرفت.

نتیجه خبر ایکنا برای مؤسسه قرآنی شمیم وحی مارگون

عبدالحسین پیشگو، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهر مارگون در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: خبرنگاران زبان مردم به‌ویژه مؤسسات قرآنی هستند، چرا که فریاد ما را با صداقت و صراحت به گوش متولیان حمایت از مؤسسات قرآنی می‌رسانند که از خداوند برای عوامل این خبرگزاری جزای خیر می‌طلبیم.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: این خبرگزاری با تهیه یک مصاحبه، موضوع را در ایکنا منتشر کرد و  درد دل اعضای مؤسسه را به گوش مسئولان رسانید؛ در این راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جلوگیری از تعطیلی این مرکز، بستر اخذ تسهیلات بانکی را فراهم کرد.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهر مارگون یادآور شد: دریافت تسهیلات از شعب یکی از بانک‌ها بخشی از نیازهای مالی مؤسسه را مرتفع خواهد کرد و نفسی تازه برای مؤسسه است، البته از خیرین هم درخواست می‌شود که فرهنگ خیر بودن خود را به سمت و سوی مؤسسات قرآنی و کمک به آنان همانند مدرسه سازی و کمک به مدارس بکشانند.

انتهای پیام
captcha