لزوم استقلال مالی مؤسسات قرآنی کشور
کد خبر: 3986624
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹

لزوم استقلال مالی مؤسسات قرآنی کشور

نماینده مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: کمک مالی تنها ظرفیت برای برنامه‌های قرآنی نیست بلکه مؤسسات قرآنی باید برای پیشبرد و تحول مجموعه استقلال داشته باشند.

کمک مالی همه ظرفیت برای برنامه‌های قرآنی نیست

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: در شرایط خاص کرونا فعالیت هیچ مجموعه قرآنی قابل قضاوت نیست، چراکه شرایط برای همه دشوار است.

وی افزود: تعطیلی برخی مؤسسات قرآنی ناشی از ضعف یا سستی در کار آنان نیست بلکه بیماری کرونا پیشبرد برنامه‌ها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

نماینده مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: چنانچه مؤسسات قرآنی همیشه مکندگی مالی داشته باشند کارهایشان با مسائل مالی گره می‌خورد و فعالیت‌هایشان چندان کارایی ندارد پس به برنامه ریزی و تحول در مجموعه خودشان باید بیشتر توجه کنند تا مسائل مالی؛ هر چند که پول گاها در پیشبرد برنامه‌ها مؤثر است.

آیت‌الله ملک حسینی تاکید کرد: کمک مالی به مؤسسات قرآنی مهم است اما مؤسسات باید توجه داشته باشند که با مدیریت و درایت کارهای خود را پیش ببرند، چراکه کمک مالی همه ظرفیت برای برنامه‌های قرآنی نیست بلکه در جاهایی باید از فکر به نحو احسن استفاده کنند تا موفقیت بیشتری برایشان حاصل شود.

وی در پایان تصریح کرد: قبل از کرونا برخی مؤسسات علی‌رغم داشتن تمکن مالی قوی چندان کارایی نداشتند اما برخی مؤسسات هم با کمبود مسائل مالی فعالیت‌های خوبی را داشتند پس مسائل مالی حرف اول را نمی‌زند و مؤسسات باید به این نکته توجه کنند که بیماری کرونا شرایط کاری را برای همه سخت کرده است.

انتهای پیام
captcha