نماهنگ سرود «بهای عاشقی» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
کد خبر: 3990770
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

نماهنگ سرود «بهای عاشقی» در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماهنگ سرود «بهای عاشقی» و موشن کمیک «گوهر سرخ» از سوی هنرمندان این استان تولید و منتشر شد.

نماهنگ سرود بهای عاشقی در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سید احمد توسلی‌نیا، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: هدف از تولید و انتشار این ۲ اثر فاخر حفظ شعائر حسینی و ترویج فرهنگ حسینی بوده است.

وی افزود: بر اساس آموزه‌های دین مبین اسلام همگان به بزرگداشت شعائر الهی تشویق شده‌اند.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی امکان برگزاری گسترده و سنتی آیین های عزاداری ماه محرم در کشور و این استان وجود ندارد و باید از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها حق مطلب ادا شود.

توسلی نیا بیان کرد: امروزه رسانه جزئی از سبد هر خانوار بوده و باید نسبت به نقش پررنگ آن در زندگی مردم توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: چنانچه محتواهای تولیدی در فضای مجازی منطبق با نیازها و زبان نسل امروز نباشد موجب بروز مشکلاتی برای مخاطبان خواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ۲ اثر پس از ۴۰ روز کار مداوم تیمی تولید و منتشر شده است.

توسلی‌نیا اظهار کرد: موشن کمیک گوهر سرخ به تهیه کنندگی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، با کارگردانی سید ابوالفضل افشین، با تصویرسازی امید سلامی و با آهنگسازی و تنظیم رضا سلیمانی فر با رویکرد شهادت حضرت علی اصغر(ع) خردسال ترین شهید کربلا تولید شده است.

وی افزود: تولید نماهنگ سرود بهای عاشقی به تهیه کنندگی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح این استان، با اجرای گروه منتخب استانی فاطر متشکل از گروه های سرود غدیر چرام، بچه‌های بهشت کهگیلویه و بچه‌های بهشت بویراحمد، با شعر سید صالح زینی پور و حمید آذرگون، با کارگردانی مجتبی سلیمانی فر، با آهنگسازی و تنظیم رضا سلیمانی فر و با مشاوره هنری پیمان جمشیدی با محوریت ماه محرم بوده است.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از تولید محتوا در فضای مجازی باید درصدد انتشار و انعکاس گسترده آن در عرصه‌های مختلف بود زیرا در غیر اینصورت بهره و نتیجه ای ندارد.

توسلی‌نیا با اعلام آمادگی این مرکز برای تقویت فعالیت‌های هم افزا با دیگر نهادها و مجموعه‌های فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: دشمنان از هر فرصتی علیه دین مبین اسلام استفاده می ‌کنند و باید با فاخرسازی تولیدات و انعکاس شایسته آنها برای مقابله با این توطئه شوم گام برداشت.

وی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای و چندرسانه‌ای از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امکان دسترسی آسان و راحت به محتواهای مطلوب و فاخر جزو وظایف مجموعه‌ها و سازمان‌های اطلاع رسانی است.

انتهای پیام
captcha