اعزام ۲۹۳ زائر اربعین از کهگیلویه‌و‌بویراحمد به کربلا
کد خبر: 4000033
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

اعزام ۲۹۳ زائر اربعین از کهگیلویه‌و‌بویراحمد به کربلا

مدیر حج و زیارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ۲۹۳ زائر اربعین حسینی از کهگیلویه‌و‌بویراحمد به کربلای معلی اعزام می‌شوند.

اعزام زائران اربعین از کهگیلویه و بویراحمد به کربلا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سهمیه زائر اربعین امسال کهگیلویه و بویراحمد ۲۹۳ نفر است که این سهمیه از سهمیه هفت استان دیگر کشور از جمله کردستان، ایلام، کاشان بیشتر است.

محسن قوامی‌نژاد با بیان اینکه برای همه این زوار گذرنامه و ویزا تهیه و تحویل آنان داده شده است، افزود: حدود ۱۵ شبانه روز در حال ساماندهی زائران هستیم و مشکلی برای اعزام زوار اربعین وجود ندارد.

قوامی‌نژاد اضافه کرد: سازمان حج و زیارت با تشکیل یک سامانه، زائرانی که تمایل برای اعزام به عتبات را داشته باشند ثبت نام کرده و برای آنان ویزا تهیه می‌کند.

وی با بیان اینکه کشور عراق زیر ساخت مناسبی در حوزه ناوگان هوایی ندارد و پرواز‌ها به موقع انجام نمی‌شود، ادامه داد: برای اعزام ۶۰ هزار زائر ایرانی به بیش از ۱۵ هزار پرواز نیاز است.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به موضوع واکسیناسیون زوار هم اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همه زائران اربعین در کهگیلویه و بویراحمد هر ۲ دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

قوامی‌نژاد به زائران اربعین توصیه کرد با توجه به بسته بودن مرز‌های زمینی کشور ایران با عراق و ارائه نشدن خدمات در این مرز‌ها به زائران از حضور در مرز‌های کشور عراق خوداری کنند.

انتهای پیام
captcha