کهگیلویه‌و‌بویراحمد در طرح ملی «نماز کلید بهشت» برتر شد
کد خبر: 4005944
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

کهگیلویه‌و‌بویراحمد در طرح ملی «نماز کلید بهشت» برتر شد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نیز همچون سه سال گذشته این استان در اجرای طرح ملی نماز کلید بهشت جزو سه استان برتر کشور شد.

کهگیلویه و بویراحمد در طرح ملی نماز کلید بهشت برتر شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال ۲ هزار و ۴۰۰ سوادآموز مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش طرح ملی نماز کلید بهشت قرار می‌‌گیرند. این تعداد شامل هزار و ۱۵۰ نفر در دوره‌ سوادآموزی، ۷۰۰ نفر در دوره تحکیم سواد و ۵۵۰ نفر در دوره انتقال است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال نیز همچون سه سال گذشته این استان در اجرای طرح ملی نماز کلید بهشت جزو سه استان برتر کشور شد، بیان کرد: طرح ملی نماز کلید بهشت در این استان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان برگزار می‌شود. هدف از اجرای این طرح ملی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ارائه آموزش‌‌های مربوط به احکام عملی نماز، وضو و صحیح خوانی نماز به سوادآموزان است.

وی ادامه داد: اجرای طرح ملی نماز کلید بهشت در کهگیلویه و بویراحمد به طور مستمر از سوی همیاران نماز و کارشناسان حوزه سوادآموزی این استان ارزیابی می‌‌شود.

انتهای پیام
captcha