افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 4007345
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا استان به ۹۷۵ نفر خبر داد و گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته دو هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

افزایش جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، یکم آبان ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۲۰۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۰۸ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۷۵ هزار و ۸۵۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است. از ۵۳۴ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بود. همچنین از ۳۲۷ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی هستند.

یزدان‌پناه رعایت دقیق محدودیت‌های وضع شده، عمل به شیوه‌نامه‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و هر گونه دورهمی‌ها و واکسیناسیون را راه‌های برون‌رفت و گذر از شرایط بحرانی کرونا ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha