جشن «وحدت» در دهدشت برگزار شد
کد خبر: 4007562
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

جشن «وحدت» در دهدشت برگزار شد

جشن بزرگ وحدت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه با حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان برگزار شد.

جشن «وحدت» در دهدشت برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، یکم آبان ماه در جشن بزرگ «وحدت» که به مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) در پارک جانبازان دهدشت برگزار شده بود، یکی از اهداف دشمنان اسلام را تفرقه بین مسلمانان عنوان و اظهار کرد: ما باید حواسمان باشد که در پازل دشمن بازی نکنیم، دشمن نه دوستدار شیعه و نه دوستدار اهل تسنن هست، آنها اسلام را قبول ندارند و فقط به دنبال تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند.
وی افزود: ما نباید به دنبال این باشیم حقانیت خود را با توهین به اعتقادات دیگران اثبات کنیم. دین اسلام دینی کامل و غنی است، یکی از وظایف دوستداران پیامبرن اکرم(ص) روشنگری در این مسیر است.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد نیاز اساسی امروز جامعه اسلامی را وحدت عنوان و بیان کرد: یکی از آسیب‌های امروز جامعه اسلامی بخاطر اختلافاتی هست که داریم ما باید این اختلافات را از بین ببریم.
یادآور می شود، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، نمایش طنز، موسیقی، شعر محلی، مولودی و مسابقه از دیگر برنامه‌های اجرایی جشن وحدت بود.

انتهای پیام
captcha