دیدار مسئولان با خانواده شهدای دانش‌آموز دهدشت
کد خبر: 4010535
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

دیدار مسئولان با خانواده شهدای دانش‌آموز دهدشت

امام‌جمعه دهدشت به همراه جمعی از مسئولان به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با خانواده شهدای دانش‌آموز «خدابخش فکری‌زاده و سیدفیض‌الله رایگانی» دیدار کرد.

دیدار مسئولان با خانواده شهدای دانش‌آموز دهدشتبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام‌جمعه دهدشت به همراه جمعی از مسئولان، روز گذشته، 12 آبان‌ماه در دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز «خدابخش فکری‌زاده و سیدفیض‌الله رایگانی» به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، اظهار کرد: شهدا با فدا کردن جان خود اسلام را بیمه کردند. مدال شهادت بالاترین و پرافتخارترین مدال است که نصیب خانواده شهدا شد.

وی افزود: اگر کشورهای اسلامی در برهه‌ای کوتاه از زمان احساس عزت می‌کنند به این علت است که امام راحل و شهدای عزیز به تأسی از اهل بیت(ع) و توکل بر خداوند متعال در مقابل استکبار ایستادند.

یادآور می شود، دانش‌آموز شهید خدابخش فکری‌زاده متولد چهارم مرداد سال 1344 در تاریخ 28 اسفند 64 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد. همچنین دانش‌آموز شهید سیدفیض‌الله رایگانی متولد سوم تیرماه 48 در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه 66 در منطقه سردشت به علت ترکش به فوز عظمای شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha