نشست بصیرت‌افزایی طلاب در چاروسا برگزار شد
کد خبر: 4027249
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

نشست بصیرت‌افزایی طلاب در چاروسا برگزار شد

نشست بصیرت‌افزایی طلاب و روحانیون شهرستان کهگیلویه در بقعه امامزاده سید محمید(ع) چاروسا برگزار شد.

نشست بصیرت‌افزایی طلاب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، نشست بصیرت‌افزایی طلاب و روحانیون شهرستان کهگیلویه در بقعه امامزاده سید محمید(ع) چاروسا روز گذشته، 18 دی‌ماه برگزار شد.

در این نشست ائمه جمعه شهرستان کهگیلویه از جمله امام جمعه دهدشت، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق و حجت‌الاسلام حکمتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری، مدیرکل خدمات حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه حضور داشتند.

ابتدای این نشست حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: باید انقلاب اسلامی و گفتمان آن را در بیرون از مرز‌های جغرافیایی کشور گسترش دهیم همین کاری را که حاج قاسم سلیمانی در منطقه انجام می‌دادند و در طول سالیان گذشته توانست انقلاب اسلامی را گسترش و توسعه دهد.

همپنین، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه شهر دهدشت نیز در این مراسم گفت: براداران و خواهران، امروز میدان میدان جنگ فرهنگی است و باید مسلح وارد این میدان شد و با توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های آنها مقابله کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی وقتی نتوانستند با جنگ فیزیکی، جمهوری اسلامی ایران را برانداز کنند روی به جنگ نرم آوردند و باید با کمک مردم و مسئولان آنها را به زانو دربیاوریم.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: امروز نیاز به جهاد تبلیغی داریم و نقش روحانیت در این مسیر باید بسیار پررنگ باشد.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمید(ع) چاروسا غبارروبی شد.

انتهای پیام
captcha