«تبیین» خنثی‌کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است
کد خبر: 4041578
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

«تبیین» خنثی‌کننده هجمه تبلیغاتی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: شناساندن حقایق انقلاب و خنثی‌سازی تبلیغات مسموم دشمن از ارکان مهم جهاد تبیین است.

نشسنشست مدیرکل تبلیغات اسلامی با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمدت مدیرکل تبلیغات اسلامی با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 16 اسفندماه در نشست با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان با موضوع جهاد تببین، اظهار کرد: باید نقش تمدن‌سازی انقلاب اسلامی در جهاد تبیین بیشتر مدنظر قرار بگیرد.

وی افزود: در ضرورت جهاد تبیین جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد و حتی می‌توان گفت طی این سال‌ها هم در این زمینه کم کار کرده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به ضروت جهاد تبیین در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: مبانی نظری، پاسخ‌دهی به شبهات، خدمات نظام و وضعیت ما اگر انقلاب نبود، همه این‌ها نیاز به تبیین دارند، اما از نظر سبک اجرایی باید به دنبال سبکی مؤثر و کارآمد باشیم.

حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه معلم همه ما در زمینه جهاد تببین خود مقام معظم رهبری هستند، اضافه کرد: اگر تبیین مباحثی مانند کرونا، برجام، رابطه با آمریکا و تهاجم فرهنگی را در نظر بگیریم، می‌توانیم نتیجه بگیریم که ایشان یک تبیین‌گر زبردست و توانا هستند که شیوه کاریشان می‌تواند در این زمینه الگویی خوب و عالی باشد.

وی یادآور شد: تبیین و صحبت کردن باید به نحوی باشد که به دل مردم بنشیند و متناسب با همه سلیقه‌ها و مخاطبین باشد بنابراین باید جامعه هدف را در نظر بگیریم و به زبان شهروندی و عادی با مردم سخن بگوییم.

انتهای پیام
captcha