اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در بقعه امامزاده سیدمحمید(ع)
کد خبر: 4042796
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در بقعه امامزاده سیدمحمید(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز در بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمید(ع) قلعه رئیسی خبر داد.

اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در بقعه امامزاده سیدمحمید(ع) قلعه‌رئیسی

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز در بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمید(ع) قلعه رئیسی خبر داد و اظهار کرد: تقویت باور‌های اعتقادی، دینی و مذهبی و بهره‌برداری مطلوب از فضای معنوی بقاع متبرکه امامزادگان از جمله اهداف اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه است.

وی افزود: همچنین این طرح در بقاع امامزادگان آقامیر و میرسالار(ع) برگزار می‌شود، ضمن اینکه برپایی خیمه‌های معرفت و استقرار 6 روحانی و مبلغ با تجربه و ماهر در خیمه‌ها جهت پاسخ‌گویی به شبهات، مسائل شرعی، مشاوره، مسائل قرآنی و غیره، مسابقات فرهنگی ازجمله قرآن بخوان، جایزه بگیر همراه با اهدای جوایز، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء با رعایت فاصله‌گذاری، برگزاری جشن نیمه شعبان همراه با محفل انس با قرآن و قرائت دعای کمیل از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه در ادامه از برپایی نمایشگاه کتاب تنها در بقعه امامزاده سیدمحمید(ع) با 45 درصد تخفیف خبر داد و تصریح کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۹ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین‌ماه 1401 ادامه دارد.

نمازی بیان کرد: در بقاع امازادگان نورالدین(ع)، ناصرالدین محمد دژکوه سوق، امامزاده پهلوان و محمد کوهبرد تمهیدات و اقدامات لازم برای استقبال از زائران در نظر گرفته شده است.

وی از زائران بقاع متبرکه خواست پروتکل‌های بهداشتی و حجاب اسلامی و اخلاقی را رعایت کنند.

یادآور می‌شود، شهرستان کهگیلویه دارای ۵۵ بقعه متبرکه است.

انتهای پیام
captcha